کرمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

انتخاب مهندس ناظر برای نهضت ملی مسکن ظرف ۲۴ ساعت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ظرف مدت ۲۴ ساعت ناظر طراح و مجری ساختمان انتخاب می‌شود.

آقای رامین کرمی گفت: برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ظرف مدت ۲۴ ساعت ناظر طراح و مجری ساختمان انتخاب می‌شود و در صورت نیاز به همکاری سازمان نظام مهندسی در اجرای این پروژه طبق دستوری که به تمامی ستاد‌ها ارائه شده ظرف مدت یک روز تمامی اقدامات صورت می‌گیرد.

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن هزینه‌های مهندسان و همچنین هزینه‌های تعرفه‌های نظام مهندسی کاهش ۵۰ درصدی داشته که همین موضوع باعث می‌شود که قیمت مسکن مناسب‌تر و سرعت فرایند ساخت کاهش یابد.

نظام مهندسی ساختمان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه‌ها همکاری کامل دارند و تعهد داده‌ایم که اگر وقفه‌ای ایجاد شود، ظرف مدت ۲۴ ساعت تمامی این مشکلات برطرف شود.

پیش از این وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن طبق تفاهم نامه‌ای که با نظام مهندسی منعقد شده هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و مجری نظام مهندسی کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
اشخاصی مثل شما که از جیب مهندسان بخشش می کنید و حق الزحمه یک مهندس کارشناس ارشد با پروانه پایه یک ارشد کمتر از حق الزحمه نگهبان همین پروژه باشه که هیچ سواد و تخصصی هم نداره!!!!
و اشخاص بی مسوولیتی مثل کرمی و امثال آن باعث شده که جایگاه مهندس ساختمان به پایین ترین درجه شغلی در ایران برسد به طوری که دیگر دانش آموزان دنبال رشته ریاضی که تا چند سال پیش بهترین رشته بود،به جهت عدم استقبال دانش آموزان از بسیاری از مدارس حذف شود و مسوولین به التماس بیفتند که ترا به خدا ریاضی بخوانید!!!
اگه شما قصد کمک به بخش مسکن دارید،از حساب دولت و مسوولین حق الزحمه مهندسان این پروژه ها را پرداخت کنید تا مهندس بدبخت در قعر خط فقر نباشد.مهندس ساختمانی که در ۴۰ سال پیش جز مرفه ترین قشرها بود،الان سالی یک کار هم بهش نمی رسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۱
هزینه مهندسین که از حقشون زدین زیر یک درصد کل ساخت هست،آیا قیمت مسکن فقط به مهندسین وابسته هست؟کمترین مبلغی که برای ساختمان خرج میشه تعرفه مهندسین هست که اونم نصف کردن،متاسفم برای طرز فکر که در این فکر هستین که با این روش قیمت مسکن کاهش پیدا میکنه،حالا همه کسایی که دارن اقدام ملی میسازن واقعا مصرف کننده هستن یا متری فلان قدر میخوان بفروشن و در نهایت به ریش مهندسین بخندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام
تا کی بایدماصبر کنیم چرا دولت از بنگاهای املاک در شهرستانها نمیخاد که قولنامه بدون کد رهگیریننویسند
صاحبان ملک که سند نداردن وخانه هاشان عادی است چرا با اونا دولت کار ندار که نه مالیات می‌دهند نه چیزی سال ۲ تا خانا وزمین بدون سند مخرند واجاره میدهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
مترو پل مسکن ملی هم برای تهران اتفاق میافته من از این پیامم اسکرین میگیرم که به خبرنگاران جوان پیام دادم اما ندیدند و به گوش مسئولین نرساندندامروز نه تیر 1401. از تعرفه مهندس کم کنین حادثه متروپل بعد از شش سال اتفاق میفته این خط این نشان .
Iran (Islamic Republic of)
وی
۰۹:۲۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
آیا برای طرح بیمه سلامت هم برای کاهش هزینه از تعرفه پزشکان کم می کنید؟نتیجه ظلم به مهندسان و بخشش از جیب آنها آن هم در این شرایط اقتصادی می شود کاهش شدید کیفت ساختمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
اخه مگر تمام هزینه ساخت تعرفه نظام مهندسی است که با تخفیف پنجاه درصدی میگی قیمت مسکن پایین تر میاد
در تعجب از شما که مسئول نظام مهندسی هستی و این تصمیم رو میگیرید از نظام پزشکی یاد بگیرید چقدر هوای پزشکها رو داره
ایا کسی میتونه در پزشکی دخالت کنه
ولی در مهندسی هر کسی سازنده شده و تصمیم گیرنده نمونه ان متروپل
آخرین اخبار