کمک بیش از ۱۶ میلیارد ریالی خیّران به حوزه بهداشت و درمان سردشت

رییس شورای خیّران سلامت سردشت گفت: به همت والای خیّران بیش از ۱۶ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اهدا شده است.

عطاالله محمودی در گردهمایی خیران جهت کمک به ساخت ساختمان دیالیز سردشت گفت: این شورا برای خرید و تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا پنج میلیارد ریال و برای خرید دستگاه ماموگرافی ۱۱ میلیارد و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.

او می گوید: اکنون این شورا به همت مردم و خیران در نظر دارد ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال احداث کند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم با قدردانی از همت خیران جهت احداث ساختمان دیالیز گفت: گام‌های اساسی و مهم در همه حوزه‌ها برداشته شده تا بتوان توسعه شهرستان که سال‌های سال است به بن‌بست مواجه شده، گشایشی ایجاد کرد.

لقمان خسروپور گفت: دولت به تنهایی قادر به آبادانی و توسعه نیست بلکه مستلزم پایه کار بودن، مشارکت و همراهی مردم است.

او می گوید: مشارکت مردمی فقط هزینه کردن نیست بلکه مطالبه‌گری، ارائه راهکار‌های مناسب و حمایت‌های معنوی می‌تواند کمک شایانی به روند توسعه کند و این انتظار می‌رود مردم به هر سبک  و شیوه‌ای که باشد در همه حوزه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اینکه به لحاظ بودجه‌ای در ۲ سال گذشته در وضعیت و شرایط مناسب نبودیم، به همین خاطر آن طور که باید و شاید انتظارات مردم برآورده نشده و گلایه‌هایی وجود دارد.

کمال حسین پور ضمن عذرخواهی از مردم گفت: در این مدت، کوتاهی صورت نگرفته بلکه موضوعات همیشه با حساسیت پیگیری شده و اقدامات زیادی هم انجام گرفته، اما چون فاصله زیاد است، اما آنچنان به چشم نمی‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسروپور
۰۴:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آفرین