اهدای بیش از ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان رضوی

همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)، در رزمایش اهدای کمک جهیزیه، بیش از ۸۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان خراسان رضوی اهدا شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم که به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه برگزار شد، گفت: حضور مردمی در همه عرصه‌ها گره گشاست و مدیران وظیفه دارند زمینه فعالیت خیرخواهانه را فراهم کنند.

مدیر بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها هم در این مراسم گفت: این دومین مرحله اهدای جهیزیه در کشور است که ۵۰۰ سری از این تعداد را این موسسه تقبل کرده است.

محمد جواد فولاد گفت: برای این ۵۰۰ سری جهیزیه، این موسسه بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است، تا پایان سال قرار است به نیت ۱۴ معصوم بیش از ۱۴ هزار سری جهیزیه تقدیم نو عروسان شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این کمیته هم ۳۱۳ سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اجاق گاز و تلویزیون به مبلغ ۳۳ میلیون تومان برای هر سری، با کمک مراکز نیکوکاری و سرانه اداری تهیه و اهدا کرده است.

رضا سلم آبادی گفت: در سال جدید این نخستین مرحله اهدای جهیزیه است و تا پایان سال هم بیش از ۶ هزار سری جهیزیه پیش بینی شده که به نوعروسان تحت پوشش پس از ثبت نام و شرکت در کارگاه‌های آموزش زندگی، اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار