عطایی: بعد از شکست مقابل هلند برگرداندن تیم به شرایط مسابقه کار سختی بود/ راهی طولانی در لیگ ملت‌ها پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: با توجه به این‌که در بازی گذشته مقابل هلند شکست خوردیم، برگرداندن تیم به شرایط مسابقه کار بسیار سختی بود.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از پیروزی برابر استرالیا در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ گفت: خوشبختانه بازیکنانم امروز عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند. با توجه به این‌که در بازی گذشته مقابل هلند شکست خوردیم، برگرداندن بازیکنان به شرایط مسابقه کار بسیار سختی بود، اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان وضعیت بهتر شد و نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر بازی کردیم. ما در لیگ ملت‌ها راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


او گفت : در این مسابقات که در سطح جهانی برگزار می‌شود پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر از ما کار کرد و بازیکنان ما کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنانم توانستند در شرایط سخت خود را برگردانند. در نهایت ست چهارم را با قاطعیت و امتیاز‌های قابل توجه به پایان رساندیم.

ملی پوشان والیبال کشورمان امروز از ساعت ساعت ۲۰ و ۳۰ در آخرین مسابقه خود در هفته اول لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تا بیشتر از گند نزدی استعفا بده
آخرین اخبار