معرفی مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین

ابوالفضل موتاب‌ها به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین معرفی شد.

در مراسمی از زحمات علی فرهور قدردانیو ابوالفضل موتاب‌ها به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین معرفی شد.

ابوالفضل موتاب‌ها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، دارای مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز است که از سال ۱۳۷۵ به استخدام این شرکت درآمده است و آخرین سمت وی، پیش از بر عهده گرفتن سمت مدیر عامل نیروگاه، مدیریت نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی بود.

اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دراین مراسم گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها و پایین بودن سطح ذخایر سد‌های آبی، تابستان حساسی پیش رو داریم که بر همین اساس، بیش از ۹۵ درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است.

 انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر ۸۰ میلیون نفر است وحقیقت آن که صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است.

در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.

تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی وفرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار