۶۰ میلیاد ریال اعتبار برای پروژه فرهنگی شمس در خوی تخصیص یافت

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی تاریخی شمس تبریزی در سال جاری با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال گذشته آغاز شد.

جلیل جباری گفت:پس از تامین اعتبار انجام شده در سال جاری، قرارداد ۶۰ میلیارد ریالی برای انجام عملیات اجرایی در مجتمع فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی با پیمانکار منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی می گوید: طبق این قرارداد انتظار داریم امسال عملیات عمرانی اسکلت فاز ۱ و ۲ مجموعه و نیز سالن روباز آن به پایان برسد.

او گفت: کلنگ‌زنی ساخت مجموعه فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی در سال ۱۳۹۸ انجام شده و در سال‌های گذشته بدلیل تخصیص قطره‌ چکانی اعتبارات، عملیات ساخت آن با کندی مواجه شد.

مدیرکل صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه شمس تبریزی گفت: تکمیل این پروژه به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

جباری می گوید:برای احداث پروژه شمس تبریزی در شهرستان خوی ۳۷ میلیارد ریال اعتبار تاکنون هزینه شده که با تسریع تخصیص‌ها این طرح زودتر به اتمام می‌رسد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهور و اعتبارات استانی برای ساخت مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی در خوی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.