اعلام پرفروش‌ترین آثار فصل بهار کتابفروشی‌‎های به‌نشر

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) پرفروش‌ترین و پراستقبال‌ترین آثار و کتاب‌های موجود در کتابفروشی‎های سراسر کشور این انتشارات در فصل بهار را اعلام کرد.

حسین سعیدی گفت: بالغ بر ۲۰ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در اطراف حرم مطهر رضوی، نقاط مختلف و مهم شهر مشهد و همچنین تعدادی از شهر‌های دیگر مانند تهران، گرگان، قم در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

او گفت: همچنین علاوه بر این موارد، درگاه اینترنتی Behnashr.com به عنوان فروشگاه اینترنتی نیز در حال فعالیت است.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در ۳ ماه فرورودین، اردیبهشت و خرداد امسال از مجموع گزارش‎های ثبت شده سیستم مرکزی فروش در کتابفروشی‎های به‌نشر در گروه سنی بزرگسال، ۳ اثر: رمان «مرا با خودت ببر» به قلم مظفرسالاری، رمان «آبی‌ها» به نویسندگی مرحوم استاد سعید تشکری و کتاب «امام رضا (ع) و کرامت انسانی» به قلم محمد حکیمی بالاترین استقبال را داشته اند.

سعیدی گفت: در گروه سنی نوجوان نیز در همین بازه‌ی زمانی مجموعه‌ی «قصه ما مثل شد» به نویسندگی محمد میرکیانی و رمان «من و آقای همسایه» به قلم علیرضا متولی نیز پروفروش‌ترین آثار بوده‌اند.

او گفت: در این گروه سنی نیز مجموعه «داستان‌های شکر خدا» به قلم خانم کِلرژوبرت، مجموعه «قصه‌های حنانه» به نویسندگی علی باباجانی، کتاب «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت» به قلم سپیده خلیلی و مجموعه «ترانه‌های نیایش» که در جلد‌های مختلف و توسط شاعران متعددی سروده شده است، جزو آثار پرفروش فصل بهار کتابفروشی‌های به‎نشر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.