احتمال شیوع کرونا از یک آزمایشگاه شرکت بایوتک در آمریکا وجود دارد

یک استاد آمریکایی در دانشگاه کلمبیا احتمالاتی را درباره منشاء ویروس کرونا از آزمایشگاه شرکت بایوتک مطرح کرده است.

در حالیکه جهان خود را برای موج جدید احتمالی شیوع کرونا آماده می‌کند و مقامات جهان به آن واکنش نشان داده اند یک استاد دانشگاه کلمبیا در آمریکا احتمالاتی را درباره منشاء ویروس کرونا مطرح کرده است.

در ادامه بخشی از اظهارات جفری ساچس استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا پخش شد که وی گفت: من متقاعد شده ام که ویروس کرونا از این آزمایشگاه آمریکایی آمده است. از نظر من این موضوع ناشی از یک اشتباه بزرگ از طرف شرکت بایوتک بوده است و اشتباهی آزمایشگاهی بوده است.

پزشکان در سراسر جهان درباره موج جدیدی از شیوع کرونا هشدار می‌دهند. این موضوعی هشداردهنده است. با این وجود همچنان بحث‌هایی درباره منشاء ویروس کرونا در جریان است. حالا جفری ساچس از دانشگاه کلمبیا فرضیه‌ای قابل توجه را درباره منشاء ویروس کرونا مطرح کرده است.

وی گفت: ما نمی‌دانیم که شیوع کرونا ناشی از جهش در ویروس سارس بود یا بخشی از یک آزمایش بود. ما می‌دانیم که بررسی گونه‌های مختلف سارس یک هدف بوده است. این موضوع به نهاد طرح‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا واگذار شد.

در این گزاش آمده است: هم اکنون مقامات آمریکا بر روی این موضوع پافشاری می‌کنند که کرونا از یک آزمایشگاه نظامی که برای تحقیقات درباره تسلیحات بیولوژیکی ایجاد شده بود نشات نگرفته است. آن‌ها این موضوع را یک توطئه ضد آمریکایی توصیف می‌کنند. به هر حال هم اکنون رئیس سازمان جهانی بهداشت می‌گوید که باید تمامی فرضیه‌های روی میز را بررسی کرد و سیاست را کنار گذاشت. رئیس سازمان جهانی بهداشت گفته است «تمامی فرضیه‌ها باید بر روی میز باقی بمانند تا همه آن‌ها بررسی شوند.»

احتمال نشات ویروس کرونا از یک آزمایشگاه نظامی در آمریکا موضوعی است که بار‌ها از طرف مقامات آمریکا رد شده است و مقامات آمریکا از هرگونه بررسی این موضوع خودداری کرده اند. این موضوع سبب شده است که سوالات زیادی در این رابطه مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
باید بی درنگ و واکنش سریع سریعا چین و روسیه اقدام کنند با موشکهای قاره پیمای نقطه زنهاشون بزنن این آزمایشگاههای آمریکایی صهیونیستی رو در کشور آمریکا و هر نقطه از کره زمین که وجود دارن و دارن ضد بشریت رفتار می کنند رو نابودش کنند تا دیگر نتوانند جهانیان رو به هزاران مصائب مصیبات مشکلات گوناگون دوچار کنند و از آب گلآلود ماهی بگیرند به منفعت سیاستهای کثیف خسمانشون و این حق مسلم بشریت است که از خودش در مقابل دشمنانش دفاع جانانه کند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۴۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خفاشها تو چین تازه داشتند یه نفس راحت میکشیدن که الان باز شدن طعمه و شکارچیها به دنبالشون !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
و سوالات دیگه که چرا شروعش از ووهان چین به عنوان یک شهر خیلی مهم چین که اتفاقا یک پایگاه نظامی و ظاهرا دارای آزمایشگاه بیولوژیک آمریکا اونجا هست و چند سالی میشه که این دو کشور دربعد اقتصادی دچار تعارض منافع شدند و....و بعد انتقال سریع اون به ایران به عنوان کشوری که میخواد مستقل از سیاست های استکباری آمریکا عمل بکنن ، و ...بعد گرفتاری خود مردم ساکن در آمریکا و...که باید مورد توجه قرار بگیره...
آخرین اخبار