رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد؛

۴ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

پور ابراهیمی گفت: پیش بینی می‌کنیم ۴ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم  تودیع و معارفه  مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: فاصله بسیار زیادی بین وضعیت رشد و توسعه اقتصادی استان کرمان و محرومیت در شمال و جنوب وجود دارد و ما نسبت به آنچه هدفگذاری شده، عقب هستیم.

او می‌گوید: نگاه مجلس همواره کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و هر زمان بحث کمک به کمیته امداد باشد، پیشنهادات امداد با رای بالا مورد نظر نمایندگان مجلس است.

به گفته او به منظور پیگیری موضوعات برای جنوب استان کرمان و ایجاد عدالت اجتماعی در منطقه که مطالبه رییس جمهور از استاندار است، آمادگی داریم در مجمع نمایندگان استان همکاری کنیم و در شورای راهبردی استان که با محوریت نماینده ولی فقیه تشکیل شده کار را در جنوب استان پیش ببریم و شرایط فراهم است تا در این دوره فضای جدیدی در توسعه فراهم کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی کشور، رشد و تحولات اقتصادی استان کرمان متوقف نشده که البته این مسئله باید متوازن شود و این ظرفیت سازی ایجاد شده و باید مسیر را دنبال کنیم.

او می‌گوید: فقط در یکی از گروه‌های سرمایه گذاری، طی پارسال ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده و در شهرستان کرمان، طی یک سال و نیم گذشته ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری مصوب و در حال اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: 



پورابراهیمی در بحث جاماندگان سهام عدالت گفت: منتظر آیین نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و هفته قبل پیگیری کردیم و دولت اعلام کرده در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می‌کنیم ۴ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند.

به گفته او بخشی از سهامی که متعلق به کمیته امداد است، بلاتکلیف مانده که این نهاد باید در این زمینه پای کار بیاید و وضعیت سهام را مشخص کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار