قائم مقام کمیته امداد خبر داد:

اختصاص بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی در کمیته امداد

خاکسار گفت: با اختصاص بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال به کمیته امداد، امسال باید ۵۰۰ هزار شغل از سوی این نهاد ایجاد شود.

مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: اگر امروز کمیته امداد توانسته توفیقی در عرصه‌های مختلف کسب کند به واسطه همکاری ها، همراهی ها، تعامل و پشتیبانی همه مسئولان بوده است.

او می‌گوید: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار خدماتی که ارائه می‌دهد به موضوع تربیت نیروی انسانی نیز توجه جدی دارد و بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره می‌برند.

خاکسار گفت: ۴ هزار دانش آموز نخبه نیز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هستند.

به گفته او حضور در کنار روحانیت در قالب طرح‌های مختلف برای تعالی بخشی به برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: 



قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توجه به مسائل توانمندی خانواده‌ها، یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است و امسال بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال به کمیته امداد اختصاص داده شده است که با اختصاص این تسهیلات، باید ۵۰۰ هزار شغل از سوی این نهاد ایجاد شود.

او ضمن قدردانی از زحمات یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان درباره شایستگی‌های ناصر عسکری نژاد مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: او از همکاران شایسته کرمان است که با توجه به سوابقی که دارد، قطعا در این سمت مهم موفق خواهد بود.

در پایان این مراسم ناصر عسکری نژاد به عنوان مدیر کل جدید امداد امام خمینی (ره) امداد استان کرمان معرفی و از زحمات یحیی صادقی مدیرکل سابق امداد امام خمینی (ره) امداد استان کرمان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار