تاکسی‌های فرسوده رها شده در شهر قزوین تعیین تکلیف می‌شود

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی‌های فرسودۀ رها شده در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی ناوگان تاکسیرانی، ارتقای سیما و منظر شهری و ارائۀ خدمات مطلوب به شهروندان، شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی‌های فرسودۀ رها شده در معابر سطح شهر، باغ ها، پارکینگ ها، کوچه‌ها و درب منازل در دستور کار عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

 بر طبق گزارش بازرسان سازمان تاکسیرانی، مالکین برخی از این تاکسی‌ها فوت شده اند و مالکین برخی دیگر نیز در مشاغل دیگری به فعالیت می‌پردازند که با اجرای این طرح به دنبال این هستیم که با تعیین تکلیف و خروج این گونه تاکسی‌ها از ناوگان، رانندگان فعال فاقد بیمه را جایگزین آنان بنمائیم.

 از آغاز اجرای این طرح، ۲۵ تاکسی فرسوده غیرفعال که در معابر سطح شهر رها شده بودند شناسایی شده و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین تاکسی هایی، مراتب را به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند.

 مالکین این گونه تاکسی‌ها بدون ارائه خدمات به شهرندان از سهمیه سوخت این خودرو‌ها استفاده می‌کنند که پس از شناسایی، دربارۀ کارت سوخت آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.