تعرفه خدمات درمانی بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد دولتی شد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انعقاد تفاهمنامه به منظور توسعه خدمات درمانی در مناطق حاشیه شهر مشهد خبرداد.

ایوب توکلیان گفت: بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قرار دارد که تا قبل از انعقاد تفاهمنامه همکاری، خدمات درمانی در این بیمارستان با تعرفه آزاد غیردولتی محاسبه می‌شد.

او گفت: در قالب این تفاهم‌نامه خدمات درمانی، بخش‌های اورژانس، آی. سی. یو و ان. آی. سی. یو و پاراکلینیک بیمارستان با حضور اعضای هیات علمی و بر اساس تعرفه دولتی به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد در بیمارستان ۲۲ بهمن ارائه می‌شود.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با این اقدام دسترسی به امکانات درمانی در حاشیه شهر مشهد افزایش می‌یابد و در کنار بیمارستان‌های قائم (عج)، هاشمی‌نژاد و امام رضا (ع)، امکان مراجعه به بیمارستان ۲۲ بهمن نیز برای مردم با تعرفه دولتی فراهم شده است.

توکلیان گفت: در راستای عقد این تفاهمنامه، دانشگاه علوم پزشکی مشهد متقبل شد که در حوزه علمی و پشتیبانی آموزشی وظایفی را بر عهده بگیرد و با آماده شدن بخش‌ها برای ارائه خدمات از ابتدای مرداد امسال بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد با تعرفه دولتی خدمات خود را به مراجعان ارائه می‌دهد.

او گفت: در قالب اجرای این تفاهمنامه، اعضای هیات علمی شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص در گروه‌های مرتبط در بیمارستان ۲۲ بهمن مستقر می‌شوند و به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان ۲۲ بهمن دارای ۱۶۰ تخت درمانی است که با توجه به موقعیت مکانی که دارد، می‌تواند خدمات درمانی را به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد ارایه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.