معرفی ۵۰ دانشجوی الکترونیک و برق جهت استخدام در سایپا

مدیر عامل شرکت سایپا گفت: مقالات ایرانی از نظر تولید محتوا دارای رنکینگ‌های معتبر در دنیا هستند.

محمد علی تیموری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا گفت: آمادگی ارتباط با تمام دانشگاه‌ها را داریم تا بتوانیم از تفکر دانش بنیان بودن دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

تیموری افزود: بالاترین مراکز دانش بنیان، دانشگاه‌های کشور هستند و این موضوع دو طرفه است. امیدواریم کمک کند تا هم دانشگاه‌ها با مسائل روز آشنا شوند و هم صنعت با مسائل روز دانشگاه آشنا شود.

او گفت: کیفیت صنعت بدون کمک دانشگاه امکان پذیر نیست؛ اما دانش بنیان باید در بطن کار قرار بگیرد تا مسائل آینده را شناسایی کند.

مدیر عامل سایپا گفت: اقتصاد بدون بازار راندمان ندارد و سرمایه جایی خواهد رفت که خروجی آن پول باشد؛ بنابراین باید در ابتدا شرایط بازار را در محصول خودرو به گونه‌ای طراحی کنیم که دانش بنیان‌ها و سرمایه‌ها برای دانش بنیان‌ها در این مسیر حرکت کنند.

او گفت: از دید بنده وزارت علوم خیلی قدرت دارد و جایی است که هزاران استاد با دانش روز و بهترین مقالات در آن هستند و دانشگاه‌های ایران از نظر تولید محتوا در زمینه مقاله در دنیا رنکینگ‌های معتبر هستند.

تیموری گفت: شرکت سایپا اعلام کرده است که با وزارت علوم هماهنگ کنیم ۵۰ دانشجوی الکترونیک و برق در مقطع کارشناسی و ارشد جهت استخدام معرفی شوند و همین عامل باعث ارتباط صنایع و دانشگاه‌ها خواهد شد. در حوزه‌های فنی و مهندسی نیازمندیم تا در فرصت ۳ ماهه از مراکز دانشگاهی و وزارت علوم نیروی دانشجو تامین و جذب کنیم تا هر چه سریع‌تر کار را آغاز کنیم. نیازمند به سرمایه گذاری وزارت علوم نیستیم، بلکه خواهان فروش دانش فنی آن هستیم و این اشتباه محض است که یک دانشمند کارخانه تولیدی بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
امیدوار هستم که نخبگان واقعی کشور انشاالله بورسیه خودروسازهای داخل کشور ما بشوند تا هرچه سریعتر کیفیت خودرو داخلی در حد جهانی بشود. واقعا برای بهتر شدن راهی جز تقویت بخش تحقیق و توسعه نیست البته سایپا هم گام‌های بلندی را ورداشته است اما هنوز به وضع خوب جهانی فاصله دارد اما حتما با گرفتن نیروی انسانی نخبه واقعی سریع این مراحل را طی می کند