گشت‌های نظارتی ویژه کرونا در حوزه اصناف خراسان رضوی فعال شد

مسوول بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: همزمان با نارنجی شدن وضعیت کرونا در مشهد و قرمز شدن شرایط دو شهر دیگر استان، گشت‌های نظارتی از اصناف به منظور رعایت نکات بهداشتی مجددا به راه افتاده است.

امیر دلداری مسوول بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در این وضعیت استفاده از ماسک توسط صاحبان صنوف و کارکنان آنان و همچنین کسانی که به واحد‌ها مراجعه می‌کنند، اجباری است و صاحب صنف و کارکنان وی باید دز سوم و چهارم واکسن را تزریق کرده باشند.

او افزود: در نشستی به همه روسای اتحادیه‌ها گفته شده است که تزریق دز سوم و چهارم را به صاحبان صنوف و کارکنان آن‌ها به طور جدی توصیه کنند در غیر این صورت با فعالان صنفی که واکسن نزده باشند، برخورد قانونی می‌شود.

مسوول بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: هنوز بنا بر تعطیلی یا ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای فعالان صنفی در شرایط کرونایی نداریم، اما در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند و اوضاع کرونا نامساعد شود، اعمال محدودیت یا ممنوعیت فعالیت برای اصناف دور از انتظار نیست.

دلداری اظهار داشت: گشت‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از صنوف از دیروز آغاز شده است و کسانی که شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند در ابتدا تذکر گرفته و در صورت تکرار جریمه می‌شوند و در نهایت در صورت تداوم عدم رعایت پروتکل ها، واحد آن‌ها تعطیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.