پرچم گنبد حرم مطهر امامزاده زید شهداد رنگ عزا به خود گرفت

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه در شهداد گفت: آیین تعویض پرچم گنبد مطهر امامزاده زید(ع) شهداد با حضور عاشقان این حضرت برگزار شد.

سعید ترکزاده گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام باحضور جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) ضریح مطهر امامزاده زید بازگشایی، عطرافشانی وغبارروبی شد.

او می‌گوید: عاشقان اهل بیت با برگزاری مراسم عزاداری ونوحه سرایی در مرقد مطهر امامزاده زید (ع) به استقبال محرم رفتند و پرچم گنبد ملکوتی امامزاده زید با احترام تعویض و پرچم مشکی به مناسبت فرا رسیدن ایام عزای سیدالشهدا (ع) بر فراز گنبد برافراشته شد.

ترکزاده در ادامه ضمن غبارروبی وعطر افشانی حرم می‌گوید: یک پته نیز که بادستان پرتلاش و هنرمند بانوان شهدادی برای حرم مطهر دوخته شده بود بر روی ضریح باصفای آن حضرت قرار داده شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه در شهداد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیران وخادمیاران که در این مراسم حضور داشتند ومعنویت خاصی به مجلس دادند به طرح قرار دوازدهم که در ۱۲ شهریور ماه برگزار می‌شود اشاره کرد وگفت: این طرح به نیت دوازده امام (ع) هرماه در یک آستان مقدس برگزار می‌شود وخدمات مختلفی شامل تهیه جهیزیه عروس وداماد، توزیع بسته‌های غذایی و هرگونه خدماتی که بتوانیم به مردم ارائه کنیم انجام می‌شود.

او در پایان ضمن دعوت از عاشقان اهل بیت در این مراسم درخواست همیاری وهمکاری برگزاری هرچه باشکوه‌تر این طرح را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار