کسب رتبه الف دانشگاه تربت‌حیدریه در نشریات علمی وزارت علوم

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریات علمی این دانشگاه موفق به کسب بالاترین رتبه الف شدند.

کوچی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه‌گفت: این ارزیابی مربوط به عملکرد علمی پژوهشی در چهار رده "الف، ب، ج، د" و بین نشریات علمی دانشگاه‌های کشور انجام شد.

او افزود: هم اکنون دانشگاه تربت حیدریه ۲ نشریه علمی پژوهشی به نام‌های راهبرد‌های توسعه روستایی و زراعت و فناوری زعفران توسط هیئت علمی دانشگاه منتشر می‌کند که این ۲ فصلنامه به ترتیب از سال ۹۴ و ۹۹ فعالیت انتشاراتی خود را آغاز کردند و راه‌اندازی ۲ نشریه دیگر به زبان انگلیسی در حوزه مهندسی مکانیک و مهندسی برق نیز در دستور کار است.

معاون آموزشی و پزوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه‌ ادامه داد: با در نظر گرفتن تعداد استادان، سرانه چاپ مقاله علمی دانشگاه تربت‌حیدریه معادل و همتراز دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و مرجع است.

کوچی بیان کرد: این یک ادعای شخصی نیست بلکه موضوع بر اساس اعلام پایگاه علمی "اسکوپرس" به عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی عنوان می‌شود که معیار‌های بسیار سختگیرانه علمی داشته و خروجی آن تایید کیفیت بالای تولیدات علم پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار