نماینده تربت حیدریه مطرح کرد؛

پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در تربت حیدریه

نمایندۀ مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده دانشجویان رشته پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در حاشیۀ بازدید از مجموعۀ پردیس در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به این‌که مجوز دانشکدۀ پزشکی نیز صادر شده است نیاز داریم میزان تخت‌های بیمارستانی را افزایش داده و به میانگین یک وهفت دهم تخت برسانیم.

او افزود: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه وضعیت مناسبی دارد و با افتتاح ساختمان دانشکده پزشکی حدود ۸۵۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی به فضا‌های آموزشی دانشگاه اضافه خواهد شد و با تکمیل سایر بنا‌هایی که به بهره‌برداری میرسد آیندۀ بسیار خوبی را در حوزۀ سلامت پیش رو خواهیم داشت.

نماینده تربت حیدریه ادامه داد: در حوزۀ آموزش از سال آینده دانشجویان رشته پزشکی در این دانشکده مشغول به تحصیل خواهند شد و باید به سمتی برویم که در سال‌های آینده بتوانیم هم رشته‌های پزشکی را افزایش دهیم و هم بتوانیم رشته‌های تخصصی پزشکی را به دانشگاه اضافه کنیم.

زنگنه بیان کرد: در حوزۀ درمان نیز افزایش تخت‌های بیمارستانی را در شهرستان‌های زاوه و مه ولات و بخش‌های تابعۀ دانشگاه در نظر داریم تا بتوانیم استاندارد‌های لازم را به‌دست آورده و خدمات بهتری را در حوزۀ سلامت به مردم منطقه ارائه کند

او تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، میزان تخت‌های بیمارستانی در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به حدود ۷۰۰ تخت رسیده و زیرساخت‌های خدمت به مردم منطقه در حوزۀ سلامت وضعیت مناسبی دارد.


انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.