نعل وارونه سفیر امنیتی انگلیس در تهران؛ به ایرانی‌ها خوش‌بین نیستیم!

سایمون شرکلیف طی اظهاراتی گفته که به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارد اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!

«سایمون شرکلیف»، سفیر انگلیس در تهران که گویا برای گسترش روابط تجاری به استان فارس سفر کرده در جلسه با اعضای اتاق بازرگانی استان در اظهاراتی عجیب گفته است: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما به عنوان سفیر انگلیس در تهران متوجه شده‌ام که ذهنیت مردم ایران نسبت به انگلیس خیلی خوب نیست؛ همین طور برعکس این قضیه برای مردم انگلیس هم صادق است و ذهنیت انگلیسی‌ها نیز به ایرانی‌ها خوب نیست.

سایمون شرکلیف در عین این که گفته به نظر ایرانیان احترام می‌گذارد، اما مدعی شده ۹۰ درصد مشکلات موجود در روابط دو کشور از سوی ایران و ۱۰ درصد آن متوجه انگلیس است.

فارغ از اینکه آیا اتاق بازرگانی شیراز محل طرح چنین مسائلی است یا نه بد نیست به آقای سفیر امنیتی انگلیس یادآوری شود که کشور متبوع خود فقط در طول سال‌های ۱۲۹۶ تا ۱۲۹۸ هجری خورشیدی به بهانه جنگ جهانی اول با پدیدآوردن قحطی بی سابقه در ایران، عامل کشتار ۹ میلیون ایرانی از جمعیت ۲۰ میلیونی آن زمان کشورمان شد.

 غارت نفت ایران در قرارداد‌های متعدد و دزدی‌های دریایی، اعلام اسم رمز کودتای ۲۸ مرداد، توطئه قتل امیرکبیر صدراعظم نامی ایران، مقابله و سرکوب نهضت‌های ضد استعماری در ایران از جمله قیام دلیران تنگستان و نهضت جنگل، جدایی بحرین و افغانستان از ایران و  دخالت در مسائل هسته‌ای و صدور قطعنامه علیه ایران تنها گوشه‌ای از اقدامات خبیثانه دولت فخیمه انگلیس علیه مردم ایران است.

خباثت‌های انگلیس در حق ایران آن‌چنان واضح و آشکار در حافظه جمعی ایرانیان نقش بسته که با وقوع کوچکترین اتفاقی در کشور انگشت اتهامات با بیان این جمله که «کار کار انگلیسی‌هاست» به سمت لندن نشانه می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
آخ افغانستان و ایران از هم جدا نمی شدند چه میشد . لعنت بهتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
دنیا بر مدار حفظ منافع می چرخه چه با دروغ چه با تهمت چه با نیرنگ و ما برعکس دنیا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
به خدا قسم اگر خود را شیعه میدانید باید با یک دستور نمایندگان انگلیس را اخراج کنید اینها مخالفان اصلی شیعه بعد آمریکا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
در عوضش ما به شماها خیلی خوش بین هستیم از بس با مشت های مخملی، نوازشمون کردین
توطئه ها و کودتا و نقشه های تجزیه تا ترور دانشمندا و علما پس کار من بوده دیگه
واقعا سنگ پای قزوین در برابر پررویی این آقا کم میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
واییییییی چه ادم های خوبی ما ها تروریستیم و شما انگلیسی ها فرشتگانی مهربون فقط شما ها که اینقدر خوبید اینقدر هم ریا کاری نکنید و همه جا تو همه رسانه ها نگویید ما انگلیسی ها و هم پیمانانمان فقط خوبیم چشم میخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
دولت محترم اینترنت را قطع کند
Iran (Islamic Republic of)
فدک
۱۲:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
این آقا فیلم گاندو را حتما ندیده یا خودش زده به روباه مکار !! تمام فیلم خیانت انگلیس به مردم ایران را نشان می دهد( Mi6)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
خیلی زود باوری که فکر می کنی گاندو عین واقعیت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۷:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام من اگه جای آقای رئیس جمهور بودم دم این موجود خبیث رو میگرفتم و با لگد از کشور بیرون می انداختم
Iran (Islamic Republic of)
رضا از کرج
۱۵:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
با سلام برای باز تاب عملکرد انگلستان هشتک اگر انگلستان نبود دنیا امروز در چه وضعی بود بعنوان مثال1. آمریکا واسترالیا،،،،،،در دست مردمان بومی بود و میلیونها انسان قتل و عام نشده بود وب بردگی ،،،،،،نرفته بودند امیدوارم یک روز این حرکت انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۴۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
واقعاً کشورهایی مثل انگلیس سر تا پاشون از حرامه، چون سالیان سال منابع سایر کشورها را چپاول کردند. الآنم آمریکا با قوای نظامی داره نفت سوریه را می دوزده. غربی ها به بهانه تروریستی که خودشان می سازند و سازماندهی می کنند و در کشورهای هدف مثل عراق، سوریه و افغانستان که دارای منابع بسیار غنی از سوخت های فسیلی، رادیو اکتیو، فلزات و عناصر گرانبها مثل طلا، لیتیوم، سنگ تلک برای تولید پودر بچه با نشان جانسون اند جانسون، ... خلاصه پس از این که حسابی دزدی کردند میگن نبرد ما با تروریسم بی نتیجه بود و باید نیروهامون از فلان کشور را خارج کنیم ...
بعد یک مشت ساده باورشان میشه که آمریکا در اشغال ۲۰ ساله افغانستان شکست خورد و خارج شد. واقعیت این است که سهم ۲۰ ساله اش را پس از اتحاد جماهیر شوروی از افغانستان به ناحق ستاند و در بازی بعدی به بهانه مبارزه با تروریسم داعش، سراغ سوریه رفته.... و این دزدی ها ادامه دارد.
زمانی این دزدی ها در حیاط خلوت ایران پایان می یابد که ایران رسماً به کشور هسته ای قدرتمند تبدیل شود و درست مثل دوران امپراطوری با لشکرکشی های حرامی ها مقابله و سرشان را کم کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
یه روزی در یکی از پتروشیمی های ماهشهر کار می کردم دستگاهی داشتیم انگلیسی که دمای کاری اون ۱۷۰- بود و به علت طراحی اشتباه عایق کاری شیرهای بیرونی پیش بینی نشده بود موقعی که یکی از شیر ها به علت یخ زدگی عمل نمی کرد همه دنبال حل مسئله بودیم و در کمال تعجب نماینده این شرکت فردی بنام mr.john گزارش داده بود به مدیریت که پرسنل شما خرابکاری کرده اند ....!!!! ذات کثیفی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
موش مرده ، قدر خود شلطان ظلم و چور و گناه کردند حالا خود را با آب زم زم مطهر کرده و سر بچه قنداغی را کلاه می گذارذ!!!!
پدر سوخته مادر نیامرزیده کل تاریخ بشر را سیاه کرده و حالا مظلوم نمایی میکنید 90دصد ایران و 10 درصد شما ؟؟؟؟؟؟؟
هنوز لای دندان هایتان سر سیاه پوستان و نفت ایران با ادویه هند گیر کرده و از ناخن هایتان خون مسلمین و جنگ های جهانی ها و سرخ پوستان می چکد ، تاریخ شما را با میلیون ها تن وای تکس و جرم گیر نمی توان پاک کرد !!!
این همه حماقت یا شیطنت را آز کدام مدرسه آموختید؟ چپاول وغارت معادن و منابع ، اجرای کودتا ، تجزیه افغانستان و بحرین ، دسیسه در ایجاد اختشاش سبز و سبزه های هرز ، تسلیح و دفاع از گروه های تجری طلبان و منافقین ، بلوکه کردن پول ، وووووووووووووووو !!!!
جدا چگونه می توانید در مقابل جهانیان سر بلند کنید و چگونه در بین مردم ایران قدم می زنید !! ننگ و مرگ تان باد ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
این مردک دچار توهم شده، فراموش کرده چه بلاهایی گذشتگان کثیف و استعمار گرشون بر سر مردم ایران آوردند، و اما این سوزش ایشان را کاملا درک میکنم که پس از آن همه قلدری حالا چپ و راست از ایران قدرتمند پس گردنی می‌خورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
لا بد ایران ۲۰۰ سال به عنگلیس خیانت کرد از غارت نفت تا شهادت امثال امیر کبیر ومیرزاکوچک و رئیسعلی تا تحمیل پهلوی ملعون و تقسیم ایران در ۱۹۰۷ و جنایت دارسی و قضیه تنباکو و قحطی ساختگی ۱۲۹۶ و کشتار ۹ میلیون ایرانی و جداکردن افغانستان از ایران و فشار به پهلوی برای قبول جدایی بحرین و کوتای ۲۸ مرداد و کمک به صدام لعین در ۸ سال دفاع مقدس .
مرگ بر روباه پیراستعمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
اگه تو ی خورده شرف داشتی باید از پیشینه کثیف و خیانت بار دولت انگلیس خودکشی میکردی چرا ک دولت میکروب گونه انگلیس از هیچ جنایت و خیانتی در حق ملت شریف و بزرگ ایران در طول تاریخ کوتاهی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۰:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
بله ایرانیان هیچوقت ظلم‌هایی که از طرف این کشور بهشون شد رو از یاد نمی‌برند چون فراموشی ندارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
برای همین هست جنایت وخیانت روسهارا فراموش نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ برانگلیس روباه مکارظلمهای زیادی به ایران کرده
Iran (Islamic Republic of)
اىرانى
۲۲:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اقا چرا اینا روراه میدید؟ اینا شیطانند ازسر تاپاهاشون باحروم درست شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
کی‌بشما‌خوشبین‌است
لقب‌شریف‌روباه‌پیر‌یادتان‌‌رفته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
دیگه خواهشن الان که دارید خودتون را برای امضا برجام شهید میکنید گذسته را فراموش کنید انگلستان هم جز گروه 5به علاوه 1 است خراب نکنید گذشته ها گذشته
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۲۱:۴۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یعنی مردم انگلیس از اینکه کشورشان سالها ایران و چپاول کردند ناراحت ند؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام، بله اینطوری هاست دیگه... ولی من فکر نی کنم این مطلب القا سیاسیون و مسئولان مکار و ستمگر دولت کثیف انگلیسه نه برداشت مردم اون کشور نسبت به مردم شریف ایران. کاری نداره، میشه لیست اقدامات دو کشور علیه یکدیگر رو از دویست سالی پیش تا امروز تنظیم و قضاوت در مورد اونو به مردم دو کشور واگذار کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یکی به این سایمون شرکلیف بگه مردم ایران بدون اجازه، چی از کشور و مردم انگلیس برداشته اند که نسبت به ایرانی منفی باشند. ولیکن انگلیس تا توانسته کشور ایران را غارت و در خصوص جنگ جهانی هم در ایران نسل کشی کردند.
لعنت خدا بر انگلیسی های دزد، مزور، حقه باز و کلک.
France
محمد
۲۱:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
شماسابقه استعمار ودخالت در کشور مارابه طور گسترده دارید جنایت‌ها که در کشور ما انجام داده آید فراموش شدنی نیست اگرمادرکشورشما این دخالت‌ها کردیم حق با مردم شمااست درغیر این صورت غلط زیادی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
گرگ به برره اش خوش بین نیست . اخر الزمان شده .
Iran (Islamic Republic of)
بشیر
۲۱:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
تا حالا فکر میکردیم انگلیسی ها در حقه بازی درجه یک هستند حالا فهمیدیم نه در خرفتی و نفهمی هم باید نمره بالا به آنها بدیم . این یارو مثل اینکه رییس نادان انگلیس است که باید یک دوره کتابهای ابتدایی خودشان را دوباره بخواند .
Iran (Islamic Republic of)
حسینیّ
۲۰:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بهتر بود بجای فخیمه می‌نوشتید دولت «نافخیمه» انگل‌است‌آن.
Iran (Islamic Republic of)
***کورد ایلام سربلند دوران***
۱۹:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مردک بازم تنش میخاره
بیام ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
روباه پیر استعمار واقعا گستاخ بوده وهست .چی کنیم ای خدا که خیلی از مواقع ضربه خوردن ایران از خودفروشی و وطن فروشی یکعده مزدور داخلی بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
به ایشان تذکر دهید که نه فقط مردم ایران بلکه هندوستان، چین، آرژانتین،.... حتی استرالیا و کانادا و ... به انگلیس که سالها متخصص چپاول و برده کشی از سایر ملل بوده است، خوشبین نیستند. این هم واپسین سروصداهایی است که از استعمار پیر تا قبل از اضمحلال کامل، بلند می شود و نباید آن را جدی گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
تو اون جلسه اگه ایرانی با غیرتی وجود داشت باید میزد تو دهن این خبیث
مرگ بر تو و ملت کثیف انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
هربدی‌که‌ممکن‌بوده‌هست‌انگلیس ‌پلید‌خبیث برما‌ومسلمانان روا‌داشته‌جز‌‌ضرر‌نفاق ‌هیچ‌سودی‌برای‌ماندارد‌بره‌جهنم ‌انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
منظور سفیر از مردم انگلیس همان ایرانیان تحصیلکرده در آنجاست که به مقام های بالایی در ایران دست یافتند و فرزندانشان در آن کشور مشغول به تحصیل هستند بوده که چون فارسی بلد نیست به انگلیسی گفته که ماحصل ترجمه غلط این شده. وگرنه از اول هم انگلیسی‌ها می گفتند که تفرقه بنداز و حکمت کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر روباه پیر استعمار و جنگ و نفاق
مرگ بر بریتانیای صغیر
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
خبیثثثثثثثثث
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یعنی یکی بلند نشده غیرت به خرج بده و این رو پرت کنه بیرون
ایران چند بار تا له حال تو انگلیس به غارتگری و کشتار مردمش پرداخته
بی احترامی به روباه است این وحشیها را با لقبش صدا میکنند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بهش بگین پیاده شو با هم بریم
ضمنا این فقط نظر مردم ایران نیست، کل مردم کشورهای جهان سوم همین حس رو نسبت به انگلیس دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بر خر مگس معرکه لعنت مردم ایران در طول تاریخ به هیچ کشوری چشم طمع نداشتند این شماها بودید که با دخالت در امور دیگر کشورها باعث نابودی جان و مال دیگران شدید ان زمان بریتانیای کبیر بودید ولی الان انگلیس جزیره ای صغیر بین ابها هستید پدران شما هر شکری خوردن شما روباه زادگان با حقارت پس میدهید انقدر ذلیل شده اید در دیپلماسی بین الملل و نظام نوین جهانی جایی ندارید خخخ چوبه خدا صدا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ای بابا ماتاحالا فکر میکردیم مردم انگلیس مارو دوست دارن خوب شد گفتی مردیکه الاغ روباه صفت
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۲۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
به هر گوشۀ مرز ایران که می نگرم بی اختیار مرگ بر انگلیس می گویم چون رد خبیث او را می بینم.مرگ بر انگلیس،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
انگلیسی های مکار و حیله گر چیزی جز ظلم و ستم به ایران هدیه دادید پس مرگ بر انگلیس صحیح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سفارتخونه انگلیس باید تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
جناب سفیرما مردم ایران حق دارند از دولت مردان انگلیسی خوش بین نباشیم شما دیگه چرا مگه این چند سال تاریخ بخون ببین ما به شما ضربه زدیم ویا دولت مردان شما ؟؟؟ماحق داریم شما که از ملت دولت ما خبیثی ندیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
کی پای این موش های نجسو دوباره به کشور ما باز کرد؟ بندازیدشون بیرون پدرسوخته ها رو. قحطی رو یادمون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۷:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مگر بجز خیانت و جنایت کار دیگری هم در حق مردم ایران شما کرده اید انگلیسی ها؟
Iran (Islamic Republic of)
رئیسعلی دلواری
۱۶:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس .. بی شرف بشین یه نگاهی کن به کارهایی که کردید و دارید میکنید ..مردم ایران شماهارو میشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
شاید ایران هم در انگلیس دخالت کرده کودتا کرده تحریم کرده ولی توی تاریخ برعکس نوشته اند ،همیشه طلبکار بودن خاصیت آدمها وحکومت های پر رو وزورگو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
تقصیر اینا نیس اینها دنیا را وارونه میبینن دیدشون به جهان نظام سلطه وبرده داریس اگه دزدی جنایت فریب وحیله وبی دینی بی بنده باری حیوون صفتی وشیطان صفتی باشه به نظر اینا تمدن وفرهنگ ومثبت میباشد اما هر کشور وملتی غیور دین پرست خدا بین ودرست باشه وبتونه عزت وشرف خود را حفظ کنه ودر انصاف وعدل دنیا را ببینه به نظر اینا نامحترم وغیر متمدن ومنفور است کشورهایی پایه واساسشون با خون ملتها گذاشته بشه باید همینطور باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
شما پرمدعا تشریف دارید ولی درصدها را درست گفتی ایران چرا روسیه که نصف ایران رو در قراداد ترکمنچای برده رو باهاش رابطه راهبردی داره پس بیایید شعار مرگ بر مغولستان هم بخاطر چنگیز اضافه کنید تینها همه بهانه است ژاپن دواتم ازانریکا خورده شده شریک راهبردی وهم پیمان امریکا بهتره خودتونو وانهایی که گول خور هستند رو گول بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
خیانتهای این انگلیس خبیث هنوز هم ادامه دارد
حالا تو چرا این خبیث را میخواهی تطهیر کنی نکنه مزدورش هستی
مزدور=خائن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حجت
۰۸:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
ابله، قرارداد گلستان و ترکمانچای هم با خباثت انگلیس و فرانسه و فشار اونا بسته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
دم این مردک را بگیرید واز ایران اخراج کنید
همین طور که ما سفارت امریکا واسرائیل نداریم نباید سفارت انگلیس هم داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۶:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بسمه تعالی.ادمی که از یک سوراخ دوبار گزیده شود باید به عقل و شعور ش شک کرد، وای به کسانی که باز هم به انگلیس و انگلیسی اعتماد می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یکی به این سایمون شرکلیف احمق بگه مردم ایران بدون اجازه، چی از کشور و مردم انگلیس برداشته اند که نسبت به ایرانی منفی باشند. ولیکن انگلیس تا توانسته کشور ایران را غارت و در خصوص جنگ جهانی هم در ایران نسل کشی کردند.
لعنت خدا بر انگلیسی های دزد، مزور، حقه باز و کلک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اینها از این می سوزند که علارقم اینکه مشکلات زیادی برای ایران ایجاد کردند ایران تنها کشوری است که هرگز مستعمره نشدحتی امریکای به اون بزرگی روزی مستعمره بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اگر انگلیس خبیث است البته که غیر از این نیست پس چرا مکانی که سفارت انگلیس قرار گرفته از نظر وسعت بزرگترین واز نظر کیفیت بهترین مکان تهران وجزو مکانهای تاریخی وخوش آب هوا است حال انکه به اذعان شما وتاریخ ایران بیشترین ضربه را از این روباه پیر خورده است ومی خورد پس چرا هنوز باز است وچرا زمینهای غصب شده مردم ایران به عنوان سفارت در اختیار روباه پیر است مگر یک سفارت چقدر زمین می خواهد وآیا سفارت ایران در انگلیس هم به همین وسعت وکیفیت است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
مرگ بر روباه پیر انگلیس خبیث
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سفارت انگلیس را بخاطر غلط های زیادی شرکلیف اشغال کنید و تمام پرسنلش را لخت کنید و در کشتی راهی انگلیس کنید.
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۵:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
تو داری به مردم انگلیس توهین میکنی یعنی مردم انگلیس هم مثل خودت احمق فرض کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مگر ایرانیها هم انگلیسیها را غارت کرده و با آنها رفتار وحشیانه ای داشته اند که چنین حسی دارند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۵:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
صورتت هم پر از فضله مگسه
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۵:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
این یارو یا واقعا خره یا خودشو به خریت زده در هر حال فرقی هم نمیکنه وزحمت زیادی نکشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ایرانیان برای بدبینی خود نسبت به انگلیس هزار و یک دلیل دارند که به مواردی از آن در متن گذارش اشاره شده اما انگلیس جز اینکه از استقلال طلبی ایران عصبانی است هیچ دلیلی برای دشمنی با ایران ندارد و چنین عصابنیت هم مایه افتخار ماست و وای به روزی که مثل دوران وابسته پهلوی کاری کنیم که انگلیس از ما راضی باشد ، چون این روباه پیر زمانی از ما راضی خواهد بود که نظام ایران در بست در اختیار آنها باشد و آنها هر گونه که می خواهد منابع ما را چپاول کنند و ملت ما را در گشنگی و عقب ماندگی نگه دارند . اما زهی خیال باطل که دیگر در ایران چنین خوابی تعبیر نخواهد شد .
Luxembourg
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
کافی است یک روز آب خنک را بدین نوش جان کنند.
فکر میکنم کفایت نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
این بی‌شرف توی اتاق بازرگانی چه غلطی می‌کنه. بندازینش بیرون این خبیث رو . این اومده دو به همزنی کنه و اقتصاد ایران رو به هم بزنه . مرگ بر انگلیس خبیث و آدم‌کش
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چرا مقاله نویس به تجزیه کردن ایران بوسیله انگلیس اشاره نکرده؟ مثل جدا کردن هرات از ایران و جدا کردن بحرین و اشغال دو جزیره ایرانی زرکوه و آریانا !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ما از اونا متنفریم چون حقمون رو خوردن
اونا از ما متنفرن چون نذاشتیم بیشتر حقمون رو بخورن
خیلی پررو و کثیف هستین
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۲۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
روباه صفت تر از کشور انگلیس در جهان نیست خیلی پررو تشریف دارید یا بیسوادی یا تاریخ رو نخوندی کشوری که همیشه علیه ایران خصومت نشون داده جاش تو ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
حتما اومده یا برای جاسوسی یا می‌خواد عده‌ای رو به جان مردم و دولت بندازه. این رو باید از کشور اخراجش کنند. تا کی باید از یک سوراخ بارها گزیده بشیم اونم به خاطر یه عده غربگرا که خودشون رو نوکر اینا میدونند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس
دهن ایران را آسفالت کردند بعد می گه چرا به ما بد بین هستید؟ انگلیس هم به شما بدبین هست.
واقعا مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اینکه شما نسبت به ما خوشبین نیستید اهمیتی نداره. در عوض ما همیشه و همین الان هم نسبت به شما خوشبین هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۵:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
نفع انگلیس برای مردم دنیا چیه؟
چه منفعتی برای حتی دوستان خودشون دارند که ما را دشمن نپندارند و از آن منفعت به ما هم برسانند،
حتی ضعیف ترین کشورهای دنیا هم از انگل استان، نفع دوستی و شراکت بیشتری برای ما دارند تا این انگل های چشم آبی،
به خدا قسم اگر شرایط مناسب باشه و درست مدیریت بشه افغانستان،گرجستان،تاجیکستان،و...از اَنگَلستان بیشتر نفع از تمام جهات برای کشور ما داره،
اتحادیه اروپا، و نزدیک ترین متحدان این جماعت چه نفعی میبرند،
انگلستان خیلی وقته سقوط کرده و مانند جنازه روی زمین هستش که فقط دفن نشده و بالأخره دنیا متوجه این جنازه میشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
نه بابا عجب رویی داری تو!!حتما مردم انگلیس تاریخشون ضعیفه!! این انگلیس بود که ایران و خیلی از کشورهای دنیا را استعمار کرد. مردم ایران چه ظلمی به انگلیسها کردند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چرا انگلیسیا از ما بدشون میاد مگه ما انگلیس رو اشغال کردیم و استعمار کردیم ؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
انگلیس با همدستی روس ها بیشترین خیانت هارو در حق ایران و ایرانی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
و آمریکا و فرانسه هم اضافه میکردید.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر انگلیس کثیف
۱۴:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
توی اون جلسه کسی جوابشو داده یا همه لااااال شده بودن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
حق داره. همانطور که ایران هم حق داره و اعتمادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
برایت متاسفم .لااقل برو کمی تاریخ بخوان انگلوفیل
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۷:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اجنبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یکم توضیح بده که ما چه ظلمی به ملت انگلیس کرده ایم که به ما اعتماد نکنند.لااقل برو سوادت را زیاد کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چرا این خبیثان بی شعور که حتی یا از روی بی ادبی یا از روی وقاحت چنین حرفهای گستاخانه در کشوری که میزبانش بوده میزنه با لگد پرت نمیکنید بیرون؟؟؟؟ دیگه چقدر باید وقیح باشه و توهین بکنه به غربگدا ها بر بخوره و پذتش کنن بیرووووووون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد رضا
۱۴:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
باعث اين تنفر خود انگليس هست. روباه پير. دالتون صغير
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن نباید از روباه پیر غافل بشیم که جبران آن دهها سال زمان می برد.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چیزی که عوض داره گله نداره ایشان درست گفته همانطور که نظر مانسبت ب انها منفی هست انها هم همین حس را ب مادارن
Iran (Islamic Republic of)
ali13
۱۴:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
حق دارد مگر ایران نبود برای شروع کودتا بر علیه نخست وزیر قانونی انگلیس توی رادیو بی بی سی پیام گذاشت و توی جنگ جهانی هم توی انگلیس با خرید و انهدام گندم وووؤ باعث قحطی و مردن چند میلیون آدم شدن توی جنگ عراق بر علیه انگلستان هم پشت صدام ایران بود و کلی سلاح با صدام داد تا به انگلستان حمله کند توی داستان تحریم های آمریکا بر علیه انگلستان هم ایران متحد آمریکا بود و در جاهایی در دشمنی جلو تر هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس استعمارگر چقدرم پروون بی شرف ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چقدر وقیحانه و با بی شرمی دارد اظهار نظر میکند
کی این مردک خبیث را به شیراز راه داده که این خزعبلات را بگوید .
الان این خبیث پست فطرت باید به وزارت خارجه فراخوانده شده و توضیحات خواسته شود و تذکرات لازم داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ميشه گورت گم كنى وبرى وراحتمون بذارى
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
خدا مرگیش بده چقدر پر رو بعد نشستن نگاهش کردن چرا جوابشو ندادن ابنو از کشور بکنید بیرون به سزای این حرفهاش برسه مردیکه احمق رودار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
والله بخدا.
شورشو درآوردن دگه. اه اه اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چیزهایی که لایق خودشونه به دیگران نسبت می دهند
لعنت و ننگ همیشگی بر انگلیس و امریکا باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ما هم به انگلیسی ها خوش بین نیستیم.مرگ بر روباه پیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یا خبر نداری که انگل های انگلیسی دنیا را چاپیدن و مسئول مرگ و مجروحیت و معلولیت و اوارگی و یتیم و بی همسر شدن میلیاردها نفر هستند. فقط جهت یاداوری این شیطان صفت ها بین مسلمانان و هندوها اختلاف ایجاد کردندتا در نتیجه پاکستان و بنگلادش از هند جدا شد و بیش ده میلیون نفر کشته و مجروح و بیشتر از این جمعیت از مسلمانان و هندوها اواره شدند. 9میلیون نفر ایرانی را از گرسنگی زجر کش کردند و میلیون ها هندی را در جنگ ها برای حفظ پادشاهی شیطانی خود فدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
غلط کردی . ایرانیها مملکت شمارا استثمار استعمار نکردن ...به درک که نسبت به ایران نظر منفی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس (روباه پیر )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
انگلیسی ها هم داشته باشن!!!!
وقتی سراسر کارتون مکر و نیرنگ هست انتظار دارید فرش قرمز براتون پهن کنند!!!!
حقا که عنوان روباه مکار ،روباه پیر برازنده خوی منافق و دو رویتان هست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بنده از اداره امور مملکت ناراضی و آزرده...ولی روی این آدم بسیار ستودنیست! خیلی باید پررروو و شارلاتان باشی اینجوری حرف بزنی! واقعأ نمونه کامل یک سیاستمدار خبیث قرن 19...
سگ آمریکا شرف داره به این استعمارگران...لااقل رو بازی میکنه و قلدری میکنه...اینا از اون اول آبزیرکاه بودن، دو تا کشور همیشه خبیث بازی میکنن : انگلیس و روسیه که در تمام برهه های تاریخ بهمون به سختی ضربه زدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سگ زرد برادر شغال است، آمریکا و انگلیس نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آقای مهدی خوب واسه خودت می بافی و آب را گل آلود می کنی که ماهی بگیری ، خوبه در اول کامنت خودت را لو دادی که چکاره ای ، ولی بدان آمریکا بی شرف تر از انگلیسه و انگلیس بی شرف تر از آمریکا اینها سر و ته یک کرباسند ولی در مورد روسیه باید گفت که روسیه امروز با روسیه پنجاه سال پیش کاملاً متفاوته و دشمنی شما با روسیه فعلی هم بخاطر همینه وگرنه اگر او هم امروز مثل آمریکا و انگلیس دشمن ما بود از آن هم شما ستایش می کردید ، دشمنی اصلی شما با ایرانه ، نه با آمریکا نه با انگلیس و نه با روسیه و نه حتی با اسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا همینه نمونش کودتا ۲۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سفیر خبیث انگلیس باید بداند انگلیس بود که در جنگ‌جهانی اول با ایجاد قحطی در ایران نسل کشی کرد. و در جنگ دوم‌جهانی ایران را اشغال کرد.
سفیر بی شرف انگلیس،باید بداند که انگلیس بود که با کودتا دولت مردمی مصدق را سرنگون کرد و مسیر تاریخ ایران را عوض کرد.
دولت انگلیس بود که در هشت سال جنگ از صدام دفاع کرد و کمک تسلیحاتی کرد.ایران‌چه بدی به انگلیس کرده ؟؟!!!حال آیا مردم ایران حق ندارند به انگلستان بد بین باشند ؟؟!! و مردم انگلستان به کدامین دلیل به ایران بد بین هستند غیر از واژگونه گویی های رسانه های پلیدی چون بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
حق گفتی
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
احسنت و آفرین بر تو جناب 13:45
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
شما خیانتها وجنایتهای زیادی در ایران انجام دادید. ، اما. ایران مگر به شما چه کرده است. که همان حس را به ایران دارید. ....جبران کنید. که نمیتوتنبد جبران کنید.
لا اقل. غذر خواهی کنید و پشیمانب خود را از اعمال خائنانه خود اعلام کنید ،
ولی بس زیاد است این جنایات. ،،مهمتریت جنایات. تجزیه ایران بوده که. روزی ایران قوی خود بر خواهد خاست .. کشتن. نیمی از جمعیت ایر ان در جنگ جهانی اول
بخاط غارت غذایشان.. تحمیا حکومتهای دیکتاتور و غیر مشروع پهلوی. وپسرش با کودتا و،..و،،،،و،،،،،،
بس زیاد است که به شمار نمی اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آفرین آفرین آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
یعنی حس دروغینی که از مردم ایران دارید میگید واقعی و از روی هوشیاریه ؟؟؟ ولی حس نه فقط مردم انگلیس بلکه مردم جهان به ایران و ایرانی که چند ده ساله بوجود اومده واقعیت نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سر و ته مطلبت بهم نمی خوره معلوم نیست چی می خوای بگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سایمون شرکلیف طی اظهاراتی گفته که به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارد اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!
شما باید هم احترام بگذارید راه دیگری ندارید و اگر نظرمردم انگلیس همانطور که شما میگویید باشد اصلا و ابدا برای ما مهم نیست ...
Netherlands
حسن
۱۳:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
جلبک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
عجب ت مملکت خودمون ب خودمون توهین میکنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
هنوز هم این سفیر خبیث انگلیس طرح خبیثانه ای علیه ایران دارد رژیم شیطانی و وحشی انگلیس دهها کشور را به خاک سیاه نشانده
Iran (Islamic Republic of)
چچ
۱۳:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ما را رها کنید در این رنج بی حساب با جگری پاره پاره و سینه ای کباب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
نظر مردم انگلیس بشدت تحت تاثیر رسانه هایی که است که توسط حاکمیت صهیونیستی انگلیس مدیریت میشه.ولی نظر مردم ایران تحت تاثیر واقعیت ها و جنایت‌هایی که انگلیسی ها نه در ایران بلکه در کل جهان انجام دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
کی تو شیراز راهش داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بله ایران در انگلیس کودتا راه انداخت
نفت انگلیس را پنجاه شصت سال مفت چاپید
قحطی و بیماری در انگلیس ایجاد کرد
حق داره چرت پرت بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
خوی استعمار همینه دیگه..
Iran (Islamic Republic of)
(*_*) bad boye
۱۳:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
اینو نگید چی بگید ، روباه کثیف ، مردشور خودتو و با هرچی آدم که از ایران تنفر داره ببرم
۱۲
آخرین اخبار