استاندار:

طرح هادی در بیش از هزار روستای خراسان رضوی در حال بازنگری است

استاندار خراسان رضوی گفت: طرح هادی در هزار و ۱۱۳ روستای استان در دست بازنگری است و امیدواریم با این اقدام شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم باشیم.

یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در پنجمین روز از هفته دولت و در بدو ورود به شهر دولت آباد، مرکز شهرستان زاوه و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، در جمع مردم افزود: سابقه این منطقه از نظر چهره‌های فرهنگی و تاثیر گذار شناخته شده است با این حال مسایل و مشکلات این منطقه نیز مشخص است.

وی افزود: این منطقه با همت مردم در حال آبادانی است و برای رفع بسیاری از مسائلی که از گذشته وجود داشت نیز تامین اعتبار صورت گرفته و کار‌ها در حال انجام شدن است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های صورت گرفته در خصوص موضوع مناسب سازی مزار شهدا، امیدواریم تا پایان سال شاهد رفع و حل شدن مشکلات موجود در این خصوص و در تمام استان باشیم.

نظری سپس در روستای مرغزار حضور یافت و طرح بهره‌برداری از آسفالت معابر شهری و روستایی شهرستان زاوه را افتتاح کرد.

در این طرح بیش از ۶۶هزار متر مربع از معابر ذکر شده با اعتباری بالغ بر ۱۸هزار میلیارد تومان ساخته و مورد استفاده مردم قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در مسجد جامع این روستا و در جمع مردم گفت: امیدواریم در کسوت مدیریت استان بتوانیم امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم و مشکلات حل شود. اگر بتوانیم منشأ خدمت باشیم، وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی افزود: برخی از مشکلات از دوران گذشته حل نشده و بر روی هم تلنبار شده است و اکنون نیز با توجه به جایگاه هر کدام از آن‌ها و با برنامه ریزی امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد حل شدن آن‌ها باشیم.

برچسب ها: طرح هادی ، حل مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار