استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

سه محور اساسی خدمت رسانی در دهه آخر صفر

استاندارخراسان رضوی گفت: تامین اسکان، تامین ارزاق عمومی و تامین حمل نقل مهم‌ترین محور‌ها برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر در مشهد خواهد بود.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با برشمردن سه محور اصلی خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر گفت: تامین اسکان تا آخرین زائر، تامین ارزاق عمومی با قیمت مصوب و حجم مناسب و تامین حمل و نقل برای بازگشت زائران از مهم‌ترین محور‌های مورد تاکید برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر خواهد بود که پیش بینی لازم کاملا انجام شده است.

او افزود: پیش بینی زائران دهه آخر صفر در مشهد بیش از ۶ میلیون زائر است که همه این بار روی دوش استان بوده و اصل کار را، تشکل‌های مردمی و جهادی انجام می‌دهند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این زمینه بسیج امکانات مردمی باید شکل بگیرد و تمام ارزیابی‌های ما باید حداکثری باشد و برای بیشترین حد لازم آمادگی ایجاد شود.

نظری بیان کرد: تامین ارزاق عمومی به مقدار کامل در کالا‌های اساسی از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای آن فکر شده و به صورت کاملا مشخص خدمات ارائه می‌شود، زائران در این ایام به تدریج وارد مشهد می‌شوند، اما در نهایت پس از دو روز خارج می‌شوند و این موضوع نیاز به پیش‌بینی حمل و نقل در زمان خروج دارد که برای این موضوع کار‌های مهمی انجام شده و خواهد شد.

برچسب ها: دهه آخر صفر ، مشهد ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار