اعزام ۲۵۷۰ زائر اربعین جنوب کرمان با استفاده از ناوگان اتوبوسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با استفاده از توان ۵۲ دستگاه اتوبوس و۱۹ دستگاه مینی بوس به مرز شلمچه رسانده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به برنامه‌های از پیش تعیین شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ایجاد تکلیف سازمانی و معنوی، مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان هم با تمام توان و استفاده از ظرفیت صنوف حمل و نقلی برنامه‌های حمل و نقل زائران را با جدیت دنبال کرده است.

مجتبی محمودی افزود:از ۱۰ شهریورماه تا ۱۴ شهریور ماه بیش از ۲۵۷۰ نفر از زائران جنوب کرمان که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم بودند با استفاده از توان ۵۲ دستگاه اتوبوس و۱۹  دستگاه مینی بوس به مرز شلمچه رسانده شدند.

وی از تشکیل جلسات متعدد ستاد اربعین در اداره کل خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۲ تیم نظارتی کارشناسی بر ناوگان حمل و نقل زائران اربعین در جنوب کرمان نظارت می‌کند.

وی افزود: تمام توان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در حال حاضر با همکاری صنوف این حوزه در اختیار حمل و نقل اربعین است.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان بیان کرد: مسافران و زائرانی که در جنوب استان کرمان تمایل به سفر دارند تا جایی که امکان دارد سفر خود را مدیریت یا از سایر وسایل حمل و نقلی استفاده کنند تا طرح رفت و بازگشت زائران به اتمام برسد.

محمودی همچنین از زائرانی که از جنوب کرمان عازم سفر اربعین هستند خواست تا با مدیریت سفر به اطلاعیه‌های ستاد اربعین و همچنین اطلاعیه‌های صادر شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توجه کنند تا زمینه حمل و نقل مناسب در این ایام فراهم شود.

وی از اعلام نرخ‌های حمل و نقل زائران از مقصد جنوب کرمان به مرز خبر داد و گفت:با توجه به نرخ‌های اعلام شده صنف حمل و نقل، شرکت‌ها موظف به رعایت نرخ‌های مشخص شده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از زائران خواست در بازگشت از زیارت عتبات عالیات جهت تامین ناوگان حمل و نقل صرفاً نام مرز ورودی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان کاهش زمان انتظار در مرز، مدیریت سفر و دسترسی بهتر به وسیله نقلیه را از مزایای اعلام پیامکی مرز ورودی به سامانه مورد نظر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار