ثبت نام حدود ۱۸۵ هزار متقاضی مسکن در ۱۰۸ شهر فارس

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: ۱۸۵ هزار و ۱۰۹ متقاضی، در ۱۰۸ شهر این استان در قالب طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

عطاءالله زمانی پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس را مطلوب توصیف کرد و گفت: از مجموع ۱۰۸ شهر متقاضی مسکن در این طرح ملی، ۲۶ شهر در حوزه راه و شهرسازی لارستان و ۸۲ شهر در سایر مناطق استان فارس قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: ۹۸۷۱ متقاضی در این طرح آورده خود را واریز کرده‌اند که وجه واریزی ۹۶۵۲ متقاضی بیش از ۴۰ میلیون تومان بوده است.

او گفت: ۳۱۸۱ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس در مرحله طراحی قرار دارد، برای ۱۸۶۱ واحد مسکونی پروانه ساخت صادر شده، ۵۸۱ متقاضی با بانک عقد قرارداد کرده‌اند و در مرحله دریافت تسهیلات هستند و عملیات اجرایی ۷۰۳ واحد آغاز شده است.

زمانی همچنینی از آغاز عملیات بتن ریزی فونداسیون و زیرساخت بلوک یک از سایت ۱۴۸ واحدی طرح نهضت ملی نشاط در شیراز خبر داد و گفت: این مجموعه در ۲ بلوک ۴۹ واحدی و یک بلوک ۵۰ واحدی اجرایی و احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس همچنین به شروع احداث سازه بلوک‌های سایت ۱۴۰ واحدی بوم محله شهرک نشاط نیز خبر داد و گفت: این سایت در ۳۴ بلوک ۲ طبقه با سازه بتن آرمه و حیاط مجزا در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.