توقیف ۵۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در یک سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط نیروهای مختلف انتظامی استان کشف و توقیف شده است.

محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه به صورت میانگین شش هزار ماموریت انتظامی و درخواست خدمت در تماس مردمی با  ۱۱۰  در خراسان رضوی انجام می‌شود.

او همچنین با اشاره به این که در بخش جمع آوری معتادان متجاهر نیاز به کمک مردم داریم، افزود: این نیرو در خراسان رضوی متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات سازمانی نیرو‌های انتظامی در جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کرده است و برای جمع آوری ۱۰۰ درصدی آن‌ها نیازمند مساعدت و کمک و امکانات است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین با اشاره به شرایط کرونایی کشور در سال‌های گذشته و رشادت‌ها و ایثارگر‌های همه مدافعان سلامت در حوزه‌های مختلف ادامه داد: نیرو‌های انتظامی در این حوزه نیز تمام تلاش خود را به کار بستند و پذیرای حداقل هزار بیمار کرونایی در مراکز خدماتی خود بوده اند.

تقوی همچنین با اشاره به موفقیت در تامین امنیت در تمامی جاده‌های منتهی به خراسان رضوی در میزبانی از ۶ میلیون و ۵۰۰ زائر در دهه آخر صفر بیان کرد: همچنین در ایام اربعین حسینی سازمان انتظامی استان به زائران سفر به عتبات عالیات عراق هم ارایه خدمت کرده است که صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه از جمله این خدمات است.

او همچنین به خدمات داخل مراکز کلانتری به ویژه خدمات مشاوره‌ای به مراجعان اشاره و تصریح کرد: هم اینک بیش از ۶۰ درصد پرونده‌ها و مراجعات با کمک و مشاوره نیرو‌های انتظامی به سازش رسیده و مختومه می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و معنوی در نیروی انتظامی تاکید کرد: در همین راستا هزار و ۲۰۰ حافظ قرآن و نهج البلاغه در بین نیرو‌های انتظامی استان آموزش و تربیت یافته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.