آغاز گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی در مشهد

سومین گردهمایی ۲۰۰ شرکت دانش بنیان خراسان رضوی با هدف بیان چالش‌ها در این حوزه و ارتقای اکوسیستم فناور و دانش بنیان در مشهد آغاز شد.

مجتبی بهنام تقدسی دبیر اجرایی گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: هدف از برپایی این نشست تخصصی که با حضور مدیران و نمایندگان ۲۰۰ شرکت دانش بنیان استان برپا شده است بیان چالش‌های شرکت‌ها در حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان وی است.

او  افزود: در این گفت و شنود‌ها به دنبال رفع موانع و ارتقای اکوسیستم و فضای کسب و کار دانش بنیان در استان هستیم و از طرفی می‌خواهیم توانمندی شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی را مطرح کنیم.

دبیر اجرایی گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: در نشست امروز ۱۰۰ نفر از مسئولان کشور در حوزه معاونت علمی رئیس جمهور و بخش‌های مرتبط با دانش بنیان‌ها و همچنین مسئولان استانی مرتبط با این حوزه حضور دارند.

تقدسی بیان کرد: در حاشیه این نشست، ۳۲ شرکت دانش بنیان استان نمایشگاهی با ۳۲ غرفه بر پا کرده اند تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

همچنین قرار است امروز از محصول فناورانه مشعل ماژولار که یک شرکت داخل دانش بنیان خراسان رضوی برای نخستین بار در ایران تولید کرده است رونمایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار