دختر ارومیه‌ای نفر اول جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت»

رتبه نخست بخش نوجوان و جوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» به عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رسید.

در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» که با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران برگزار شد، رتبه نخست و عنوان شایسته تقدیر بخش نوجوان و جوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» به دو عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رسی و برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.

بر این اساس، الهه صفری عضو ۱۵ ساله مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رتبه اول جشنواره را به خود اختصاص داد و اسرا نمدیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه عنوان شایسته تقدیر این جشنواره را کسب کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در این مراسم گفت: ادبیات و هنر در تاریخ کشور ما به‌عنوان یک ابزار قوی و کارآمد در عرصه آموزش به معنای عام مطرح و دارای اهمیت است.

وی افزود: شاعران و هنرمندان در این مسیر از این هنر برای مخاطب کودک و نوجوان استفاده کردند، در حقیقت شعر بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی بوده است.

فراخوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» ۱۸ تیر همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.