طی ۲۴ ساعت:

۲ تن و ۳۲۵ کیلو گرم موادمخدر در عملیات های پلیس کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی کرمان از کشف ۲ هزار و ۳۲۵ کیلو گرم تریاک و حشیش همراه با دستگیری ۳ قاچاقچی در عملیات های ۲۴ ساعت گذشته پلیس خبر داد.

سردار ناظری گفت: پلیس استان کرمان همزمان با نیمه دوم امسال برابر با طرح‌های جامع عملیاتی خود، مبارزه با عاملان خرد و کلان قاچاق مواد مخدر را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار داده است.

او افزود: در همین رابطه ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۹ کرمان در پی اجرای طرح پاکسازی اخیر و دستگیری تعدادی خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر کرمان به اطلاعات موثقی در رابطه با دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یکی از نقاط شهر چترود پی بردند و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی این بخش موفق شدند در بازرسی از یک خودروی پژو در موقعیت مورد نظر، ۴۸۶ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم  را که همان لحظه در صدد حرکت و انتقال این محموله به مرکز کشور بودند، دستگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: در همین رابطه ماموران بر اساس تخلیه اطلاعاتی، این ۲ متهم از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در منزلی واقع در یکی از شهر‌های استان هرمزگان نیز مطلع و با اعزام سریع ۲ تیم از ماموران عملیات ویژه به موقعیت مورد نظر موفق شدند و با همکاری پلیس استان هرمزگان از درون یک دستگاه وانت پارک شده در حیاط یک منزل مسکونی یک تن و ۱۹۶ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و ۱۷۷ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کنند.

او گفت: عملیات سوم نیز بر اساس اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران یگان تکاوری شهرستان کهنوج رقم خورد و طی آن ماموران که بر اساس اقدامات اطلاعاتی از بارگیری و ورود ۲ دستگاه وانت سایپا حامل مواد مخدر از شرق کشور به حوزه استان کرمان مطلع شده بودند و طی یک عملیات شبانه در یکی از نقاط محور قلعه گنج ـ کهنوج مستقر و سد راه سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: طی این عملیات قاچاقچیان که از حضور و استقرار شبانه پلیس در یک نقطه کور این محور غافلگیر شده بودند با برجای گذاشتن هر ۲ خودرو با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کردند که در بازرسی از یکی از وانت‌ها ۲۶۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و وانت دوم نیز۱۹۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به کشف در مجموع ۲ تن و ۳۲۵ کیلو تریاک و حشیش در این سلسله عملیات‌های ضربتی مرتبط با هم و دستگیری ۳ قاچاقچی گفت: بر اساس این عملیات‌های فوق العاده سرعتی و اقتداری که تنها ظرف ۲۴ ساعت طرح ریزی و انجام شدند به اطلاعات خوبی در رابطه با دیگر عاملان و رابطان اصلی قاچاق موادمخدر دست یافتیم و به یاری خدا به زودی دستاورد‌های بیشتری نیز خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.