بیانیه دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)

محکومیت حمله ناجوانمردانه به حریم قدسی حضرت احمد بن موسی (ع)

دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در بیانیه‌ای حمله ناجوانمردانه به حریم قدسی حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کرد.

دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام، در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان حریم اهل بیت علیهم السلام، جنایات صورت گرفته را محکوم کرد و خواستار نقش آفرینی بیش از پیش جامعه علمی و فرهنگی در قبال این نوع وقایع مهم در سطح ملی و بین المللی شد.

در این بیانیه با اشاره به بخشی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمده است:” امروز قرارگاه حسین بن علی (ع)، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است؛ والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت‌الله‌الحرام و مدینه، حرم رسول‌الله، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند. ”

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله تروریستی و شهادت جمعی از زائران و خادمان حرم مطهر برادر معزز، ولی نعمتمان حضرت رضا علیه السلام (شاهچراغ) به دست ایادی کفر و نفاق نشان داد دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی، برای نیل به مطامع شیطانی خود به هر جنایت غیرانسانی دست می‌زنند تا از این رهگذر به زعم خود لطمه‌ای به امنیت، آرامش و حاکمیت جامعه اسلامی وارد کنند؛ لیکن به برکت خون این شهیدان، عزم دشمن ستیزی و برخورد قاطع با مزدوران کفر و نفاق در ملت بصیر و فهیم ایران صد چندان شده و با اراده‌ای راسخ‌تر از گذشته برای حفظ آرمان‌های دینی و انقلابی خواهند ایستاد.

در این میان آنچه غیرقابل اغماض است نقش موثر اغتشاشات سازماندهی شده اخیر و بسترسازی آن حوادث برای این نوع جنایات و به خاک و خون کشیدن انسان‌های مظلوم است که نباید از عوامل و عناصر آن به راحتی گذشت.

دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام با تسلیت شهادت این عزیزان به محضر مقدس امام رئوف (ع)، حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی و محکوم کردن این حادثه غیرانسانی، از مراجع مربوط خواستار شدیدترین مجازات برای عاملان و بسترسازان این نوع جنایات ننگین و تکرار نشدن آن است.

همچنین انتظار داریم که همه نخبگان و فرهیختگان جامعه به ویژه دانشگاهیان، بیش از پیش در سطح ملی و بین المللی برای دفاع عالمانه و راستین از ارزش‌ها و آرمان‌های دین و انقلاب همت گمارند، چون در صورت کوتاهی دیگر فرصتی برای جبران وجود نخواهد داشت.

دانشگاه بین المللی امام رضا از خدای سبحان برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی طلب علو درجات و برای مجروحان، آرزوی شفای عاجل کرده و تصریح کرده است: بی شک خون پاک این شهدای عزیز و بی گناه دامان تروریست‌های مزدور و عناصر دخیل مستقیم و غیرمستقیم این جنایات را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنان را ویران خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.