نمایش انیمیشن سینمایی «لوپتو» در بیرجند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» از ساعت ۱۸ شب گذشته ۱۳ آبان همزمان با روز دانش آموز در سینما بهمن بیرجند آغاز شد.

واحدی گفت: انیمیشن سینمایی «لوپتو» با هدف شادی آفرینی برای کودکان و خانواده‌ها با شعار (شادی ساختنی است) همزمان با «روز دانش آموز» از عصر روز گذشته جمعه ۱۳ آبان در سینما بهمن به نمایش گذاشته شد.

او افزود: لوپتو یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

مدیر سینما بهمن بیرجند اظهار کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» به عنوان نخستین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور ساخته شده است.

واحدی تصریح کرد: این انیمیشن با موضوعیت امید، خلاقیت، کارآفرینی، شادی و نشاط و داستان آن با محوریت کارگاه اسباب بازی‌های خلاقانه پتو ساخته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی عنوان کرد: این انیمیشن به تهیه کنندگی محمد حسین صادقی و کارگرانی عباس عسکری، جوایز متعددی را در جشنواره‌های متعدد

 داشته است.

او  ادامه داد: با توجه به همزمانی اکران این انیمیشن فاخر با فصل مدارس پیش‌بینی می‌کنیم استقبال بسیار خوبی از آن در سینما بهمن صورت پذیرد.

واحدی در رابطه با اکران سیار این انیمیشن تصریح کرد: در شهرستان‌های فاقد سینمای استان نیز امکان اکران سیار این فیلم وجود دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به درخواست مخاطبان این امکان فراهم است تا کودکان و همشهریانی که در شهرستان‌های فاقد سینما نیز هستند از دیدن این انیمیشن محروم نشوند.

او اظهار کرد: خانواده‌های علاقمند برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت گیشه ۷ به نشانی www.gisheh ۷.ir سینما بهمن بیرجند مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.