فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه مطرح کرد؛

ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه گفت: حملات به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی ادامه خواهد یافت.

سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه در بیان جزئیات جدید از عملیات سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق گفت:تا عمق ۸۰ کیلومتری در اقلیم کردستان عراق را هدف قرار دادیم.

سردار اصانلو با اشاره به هدف قرار دادن مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: هم با پهپادهای انتحاری، هم با پهپادهای رزمی و هم با موشک مقرهای گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی را هدف قرار دادیم و دقیقاً همه اهدافی را که شناسایی کردیم مورد هدف قرار دادیم.

وی افزود: تعدادی از افراد این گروهک‌ها را در داخل در اغتشاشات اخیر، دستگیر کرده‌ایم و تعدادی از آنان اعتراف کرده‌اند که برای ایجاد اغتشاش، کشته‌سازی وارد ایران شدند و نیز از عوامل داخلی استفاده کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته‌های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک‌ها و اخراج آنان را عملی نکند همچنان این اقداماتمان ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: سپر انسانی که متاسفانه آنان از خانواده‌های خودشان و در مقرهای‌شان ساخته‌اند تا یک زمانی برای ما معنی دارد و مجبوریم از مقر‌هایی که در حتی کنار خانه‌های سازمانی ایجاد کرده‌اند را مورد هدف قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
اقلیم کردستان عراق از سال 1359 تاکنون پایگاه‌های تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان بوده است.
آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
حملات موشکی و پهپادی باید علیه تروریست ها ادامه یابد .....سپاس از سپاه عزیزمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
سلام ودرود حافظان ملت قوی که به مت دادید فاموش نکنید خلع سلاح همگی شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
کوموله و منافق از اقلیم کردستان عراق میان تو کشور ما امنیت مون رو مختل می کنن، به صغیر و کبیر رحم نمی کنن، بعد ما نگران خانواده هاشون باشیم. خانواده هاشون اگه دل رحم بودن با این جنایتکار ها همراه نمی شدن، پس بیخیال سپر انسانی همه دشمنا رو تار و مار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1357 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم
آخرین اخبار