سینما‌های شیراز میزبان پخش مسابقات جام جهانی قطر

معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد فارس گفت: قیمت بلیت برای تماشای مسابقات جام‌جهانی همان قیمت فیلم‌های سینمایی است که در حال حاضر روی پرده اکران می‌شود.

سیدرسول موسوی نژادیان گفت: اکران و پخش همزمان مسابقات جام‌جهانی قطر در سینما‌های شیراز محدودیتی ندارد و مدیران سینما‌ها با فرمی که در اداره‌کل تکمیل می‌کنند می‌توانند نسبت به پخش این مسابقات اقدام کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: قیمت بلیت برای تماشای مسابقات جام‌جهانی همان قیمت فیلم‌های سینمایی است که در حال حاضر روی پرده اکران می‌شود؛ البته باید حق پخش به شرکتی داده شود که این مسابقات به جای پخش فیلمش در سینما اکران خواهد شد.

او گفت: مسئولیت و مدیریت پخش این مسابقات به عهده مدیران سینما است و بر اساس دستورالعملی که ارسال شده و امروز هم به مدیران سینما ابلاغ می‌شود محدودیتی برای اکران و پخش این مسابقات در سینما‌های شیراز وجود ندارد.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه مسابقات جام جهانی قطر فرصتی برای رونق سینما‌های شیراز است، گفت: آمادگی داریم که بر اساس درخواست مدیران سینما این فرصت را به آن‌ها بدهیم و شاهد رونق سینما‌های شیراز در زمان برگزاری این مسابقات باشیم و شرایطی را برای افرادی که علاقه دارند مسابقات را از روی پرده سینما دنبال کنند فراهم کنیم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: اطلاعات تکمیلی در خصوص سینما‌هایی که این مسابقات را پخش می‌کنند متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار