رونمایی از مجموعه نمایشنامه سکوت شب یلدا

آیین رونمایی از مجموعه نمایشنامه سکوت شب یلدا در شهرکرد برگزار شد.

همزمان با آغاز سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، از مجموعه نمایشنامه «سکوت شب یلدا» تولید واحد نمایش حوزه هنری استان رونمایی شد.

قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی این کتاب گفت: «سکوت شب یلدا» شامل شش نمایشنامه از نویسندگان استان است که به همت واحد نمایش حوزه هنری و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: نمایشنامه‌های «سکوت شب یلدا» و «بوته سبز» نوشته رضا، ولی پور دهکردی، «دو قبیله غریب» به نویسندگی مسلم سلیمانیان چالشتری، «خانه» به نویسندگی کاظم حیدری چالشتری، «قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی» به نویسندگی قاسم اسماعیلی دهکردی و «کافور» به نویسندگی سارا اسماعیلی در این اثر چاپ شده‌اند.

قائدی اظهار داشت: موضوعات و مضمون آثار نمایشی این کتاب در محور‌های انقلاب و تمدن اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت پایداری، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و مسائل اجتماعی است.

وی ادامه داد: فراخوان جایزه نمایشنامه‌نویسی در حوزه هنری سه دوره برگزار شده است که آثار این مجموعه از برگزیدگان دوره‌های جایزه نمایشنامه‌نویسی و آثار تولید شده حوزه هنری استان در طول سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ است.

قائدی گفت: دوره چهارم جایزه نمایشنامه‌نویسی در ماه‌های آینده فراخوان خود را منتشر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار