حضور ۵٢ گروه در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هدف از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان تاثیر توانمندی‌های بسیج در حوزه تولید محتوا و توانمندسازی برای تیم‌ها و افرادی است که در این رویداد شرکت کرده‌اند.

 حسن حجت پور مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوی بسیج لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بررسی سبد نظام مسائل فضای مجازی کشور از منظر کارشناسی و فنی و همینطور از منظر رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیدیم که یکی از آن مسائلی که امروز ضعف آن احساس می‌شود؛ بحث ایجاد یک شبکه تخصصی مردم پایه برای فعالیت در حوزه فضای مجازی در زمینه‌های مختلف است.

او افزود: سازمان فضای مجازی بسیج همانند ادوار گذشته؛ امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی دیجیتال؛ شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مردمی تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم‌های تولید محتوا مردم پایه اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باتوجه به ظرفیت انسانی موجود در استان همچنین توانمندی اقشار مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان نسبت به تولید محتوا با هدف کشف استعداد‌ها و پرورش آنها، این رویداد در دو بخش تولید محتوای مردم پایه و رویداد تولید محتوای تخصصی با حضور گروه‌های مردمی و متخصصین در فضای تولید محتوا برگزار می‌شود.

حجت پور افزود: در این رویداد تخصصی تولید محتوا نیز با هدف شناسایی و استعدادیابی تیم‌های تخصصی، این تیم‌ها در سطح استان در سه بخش پویانمایی (انیمیشن، کات اوت دوبعدی و سه بعدی) تولید نرم افزار‌های موبایلی و بازی‌های موبایلی، به مدت ۴۸ ساعت در محل حسینیه ثارالله به صورت حضوری در تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه به رقابت خواهند پرداخت.

او ادامه داد: در این رویداد ۲۱۲ نفر در قالب ۵۲ تیم در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه، پویانمایی «انیمیشن، موشن، گرافیک و…» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بیان کرد: هیئت داوران آثار را بررسی و به اثرات برتر، جوایزی اهدا می‌شود.

حجت پور بیان  کرد: تیم‌های برگزیده نیز برای شرکت در رویداد تخصصی ملی تولید محتوای دیجیتال آذر ماه به تهران اعزام و به رقابت خواهند پرداخت.

او هدف از برگزاری این رویداد را تاثیر توانمندی‌های بسیج در حوزه تولید محتوا و توانمندسازی برای تیم‌ها و افرادی عنوان کرد که در این رویداد شرکت کرده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار