اجرای ۸۷۰ برنامه ویژه هفته بسیج در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای ۸۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شاهرود خبر داد.

خوش‌قدم گفت: در این شهرستان، ۱۲ حوزه مقاومت، ۱۸۵ پایگاه بسیج و ۲۱ کانون قشری بسیج فعالیت دارند.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج از روز شنبه، ۲۸ آبان با رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در بیارجمند آغاز می‌شود و ۹۵ گروه جهادی به مدت سه روز در عرصه‌های پزشکی و بهداشتی با حضور کلینیک سیار دندانپزشکی، اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان، توزیع سه هزار بسته معیشتی، حضور گروه دامپزشکی و فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود نزدیک به ۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار دهیاری‌ها و مدارس و مناطق محروم قرار داده است که به‌صورت مشارکتی انجام‌شده و آب‌رسانی به روستا‌های محروم نیز در دستور کار بوده و کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی آن در حال انجام است.

خوش‌قدم با اشاره به اجرای پویش لباس گرم در شهرستان شاهرود و اهدای آن به خانواده‌های کم‌برخوردار در حاشیه شهر گفت: در پنج محله اسلامی، جشن هفته بسیج اجرا و نشست‌های جهاد تبیین در تمام اقشار اجرا می‌شود.

وی به همایش «شکوه اقتدار» در پنجم آذرماه در شاهرود اشاره کرد و افزود: در این همایش که در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود برگزار می‌شود، ۱۰ هزار نفر از بسیجیان حضور دارند تا اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.