جوانان ناآگاه دروغ‌های دشمن را باور می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در دروغ پراکنی به شدت مهارت دارد و همین باعث شده تا نوجوانان و جوانان ناآگاه تحت تأثیر قرار گیرند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع بسیجیان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت: اصل حرکت بسیج در طول تاریخ با وجود انبیا و جانشینان آن‌ها برای سعادت بشر وجود داشته است.

او افزود: این انقلاب عظیم که در امتداد دعوت اولیا برای تجدید اسلام صورت گرفت با همراهی مردم با ارتش و سپاه به بار نشست و قوام پیدا کرد.

آیت الله عبادی ادامه داد: در هر زمانی بنا به اولویت‌های جامعه و نظام، بسیج پیشتاز بوده است، چه در جنگ هشت ساله، چه در محرومیت زدایی و کمک‌های بهداشتی، چه مسائل علمی و چه در سیل و زلزله همیشه بسیجی می درخشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: با وجود این اقدامات، معادلات استکبار با تمام گزینه هایشان به هم ریخت و با رسوایی زمین گیر شدند و این بسیج بود که تغییرات بزرگ در عرصه جهانی ایجاد کرد.

او ضمن تأکید بر روشنگری در جامعه اظهار کرد: ۱۷ هزار ترور از سوی منافقین، قتل ها، اختلال در کار اقتصاد کشور، برنامه‌های نفوذی و گرفتن جلوی رشد علمی در دانشگاه‌ها و ... همه طراحی‌های برنامه ریزی شده دشمن در ۴ هزار اتاق فکرشان است.


بیشتر بخوانید


سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در این دیدار با گرامیداشت یاد شهدای حوادث اخیر گفت: امسال در حالی به استقبال چهل وسومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین می‌رویم که دشمن زبون با تمام توان خود به میدان می‌آید ولی راه به جایی نمی‌برد.

او افزود: در گام دوم انقلاب با دستاورد‌های جهادی، زیرساخت ها و پیشرفت‌های به دست آمده از سوی فرزندان این آب و خاک دشمن را عصبانی‌تر کرده است.

سردار مهدوی بیان کرد: بسیج با فعالیت‌های محرومیت زدایی، عرصه علمی و دانش بنیان‌ها و اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی، پیشرفت در تولیدات دفاعی، کمک به آموزش عالی بسیجیان، دستگیری از نیازمندان با ارائه خدمات پزشکی، علمی و ... همواره برای پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته است.

او در این دیدار درخواست بسیجیان برای پاسخ قاطع به اغتشاشگران را به استحضار نماینده ولی فقیه در استان رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.