رئیس قوه قضائیه:

باید از تهدیدات دشمن فرصت ساخت

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: باید از تهدیدات دشمن فرصت بسازیم و به رفتار و وضعیت خودمان نیز توجه کنیم تا فریب دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه کشور در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان با بیان اینکه جایگاه حقوقی که شما دارید نعمت بزرگی است که شامل همه نمی شود گفت: این جایگاه فرصتی است که بخشی از مشکلات مردم را حل کنید و بتوانید حقوق مظلوم را از ظالم بگیرید و صلح و سازش ایجاد کنید.

او افزود: اگر به نفع مردم، اسلام و کشور کار کنید منفعت است و اگه در این زمینه غفلت کنید ممکن است سبب خسارت به کشور شوید.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با اشاره به اغتشاشات اخیر که سبب ایجاد التهاب در کشور شده است بیان کرد: دشمن به طور جدی نشسته و از این ضعف های ما بهر برداری می کند.

رئیس قوه قضائیه کشور با بیان اینکه این التهابات سبب ایجاد تشویش در کشور شده است ادامه داد: انتخاب و تشخیص حق از باطل برای برخی به خصوص جوانان قابل تشخیص نیست.

او عنوان کرد: دشمن نتوانسته در جنگ نظامی، تحریم، فشار های سیاسی و امنیتی به کشور خللی وارد کند و امروز با جنگ روانی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده که مقابله با این موضوع نیازمند بصیرت است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه ما باید از تهدیدات دشمنان فرصت بسازیم افزود: توجه به رفتار و وضعیت خودمان در اولویت است که باید اجازه ندهیم دشمن با چهره فریب کارانه در ذهن اقشار جامعه و به ویژه جوانان اثر منفی بگذارد.

رئیس قوه قضائیه کشور با اشاره به مطالبه دو گروه از اقشار جامعه در برخورد با اغتشاشگران تصریح کرد: برخی توقع برخورد قاطع با اغتشاشگران را دارند و برخی هم خواستار بخشش و آزاد کردن این افراد هستند.

او با بیان اینکه قوه قضائیه با معیار قرار دادن قانون با این افراد برخورد می کند افزود: کارکنان دستگاه قضا نباید براساس هیجانات دچار تصمیم شوند بلکه باید دقت و سرعت را سرلوحه قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه قوه قضائیه با افرادی که امنیت مردم را برهم زدند، تیغ بر مردم کشیدند و به جان و مال مردم تعرض کردند برخورد جدی می کند عنوان کرد: افرادی که سبب آسیب به کارکنان نیروی انتظامی شدند و قرآن آتش زدند به هیچ عنوان قابل بخشش نیستند.

رئیس قوه قضائیه کشور در توصیه به کارکنان نظام گفت: در برخورد با این افراد اگر متوجه شدید کسی دچار فریب شده با ارفاق باید با او برخورد کنید.

او در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی نماینده قضات،کارکنان و دستگاه های تابع دادگستری که در خصوص مشکلات مالی، امکانات رفاهی، پرداخت حقوق، بازنگری ارتقاء شغلی و ... مطرح شد نیز قول پیگیری داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.