برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان

همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده روی با حضور مسئولان و دانش آموزان در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اداری، اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر، دبیران و دانش آموزان از محل دبیرستان علی بن ابیطالب تا بلوار بین الحرمین کوهبنان و بالعکس برگزار شد، احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان بسیجی، بسیج را یک فرهنگ و اندیشه دانست و گفت: فرهنگ ایثار، تلاش، از خود گذشتگی و... برای توسعه پیشرفت و آبادانی کشور در همه ابعاد نیاز است.

او تاکید کرد: بسیج متعلق به همه است و به گروه و قشر خاصی بستگی ندارد؛ لذا همه مردم باید در پرتو منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف بسیج مشارکت فعال داشته باشند.

شهردار کوهبنان افزود: انسان وقتی از نظر جسمی و روحی سالم باشد، می‌تواند در ابعاد مختلف پیشرفت کند؛ لذا برای جامعه توسعه یافته باید به ورزش روح و جسم توجه وافر داشته باشیم.

محمدی تصریح کرد: جوانی دوران بسیار حساسی است؛ لذا برای داشتن آینده خوب باید زحمت بکشیم و بهترین کار خوب درس خواندن است.

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان

شهردار کوهبنان خطاب به دانش آموزان بیان داشت: تلاش، استعداد و علاقه، اضلاع مثلث پیشرفت و موفقیت هر شخص هستند، شما دانش آموزان زمینه پیشرفت دارید لذا باید با جدیت در راستای کسب علم، پژوهش و تحقیق گام بردارید.

او بیان داشت: تلاش ما این است که در پارک‌ها و فضا‌های عمومی، زمینه را برای ورزش همگانی خصوصاً برای جوانان و نوجوانان رقم بزنیم و بانوان کوهبنانی نیز با داشتن پارک اختصاصی می‌توانند از این فرصت برای ورزش بهره ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار