پیاده روی فرماندار و دانش آموزان کوهبنانی

همایش پیاده روی با حضور فرماندار کوهبنان، اعضای شورای اداری ،دبیران و دانش آموزان هنرستان فنی امام خمینی کوهبنان برگزار شد.

حاضرین مسیر بلوار برهان الدین، پارک خواجه خضر، خیابان شمس الائمه شرقی و پارک جنگلی تا حرم مطهر شهدای گمنام را طی کردند و در ادامه با حضور در جوار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند .

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: جوانان در دوران پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران تثبیت و پیشرفت انقلاب نقش مهمی اساسی ایفا کردند.

او بیان کرد: امروز بیشترین برنامه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی تلاش برای انحراف نسل جوان خصوصا دانش آموزان است و در این راستا از فضای مجازی استفاده می‌کند.

توکلی بیان داشت: دشمن که از تربیت نیرو‌های انسانی متخصص و متعهد در بستر مدارس به وحشت افتاده در تلاش است که دانش آموزان و دانشجویان را مسیر اصلی خود دور سازد.

او خطاب به دانش آموزان حاضر در این پیاده روی، گفت: دشمنان برای شما توطئه‌هایی را طراحی کرده اند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن‌ها مشغول کردن دانش آموزان با فضا‌های مجازی و دور کردن آنان از مباحث علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است.

فرماندار کوهبنان افزود: دشمن در گام بعدی در تلاش است که دانش آموزان را به دام اعتیاد بکشاند تا مانع پیشرفت و اقتدار کشور توسط نخبگان شود.

او بیان داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه تک تک ما جهاد تبیین و روشنگری است تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار