جمعی از مسئولان فرهنگی عتبه مقدس عباسیه از کشور عراق ضمن حضور در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با دستاورد‌های این مجموعه آشنا شدند.

دیدار مسئولان فرهنگی عتبه مقدس عباسیه با مسئولان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با هدف عقد قرارداد‌های همکاری در حوزه‌های مختلف و بازنشر برخی از آثار عربی که مورد استقبال مخاطبان و کتاب دوستان کشور عراق قرار گرفته است، انجام شد.

همچنین ایجاد نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در برخی از شهر‌های عراق، تحقیق و پژوهش در حوزه موضوعاتی همچون فقه و اصول و اخلاق و انتشار کتاب‌هایی با این موضوعات از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی به زبان عربی از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

حمایت کشور عراق از حضور بنیاد پژوهش‌های اسلامی در نمایشگاه‌های بین المللی که همه ساله در شهر‌های کاظمین، نجف، کربلا و سایر شهر‌های کشور عراق برگزار می‌شود برای حضوری موثرتر و ارائه آثاری پر مخاطب‌تر در این نمایشگاه‌ها نیز از دیگر مباحثی بود که در این دیدار بحث و گفتگو شد.

همچنین مقرر شد برخی از کتاب‌هایی با موضوعات فقه و اصول که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است با نشان عتبه عباسیه وهزینه مشترک بین آستان قدس رضوی و این عتبه مقدس منتشر بشود و در اختیار مخاطبان عراقی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار