فرمانده سپاه ارومیه:

بسیج در جهاد تبیت پیش‌رو باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به حضور آگاهانه بسیج در عرصه‌های مختلف کشور گفت: بسیج باید در جهاد مد نظر مقام معظم رهبری پیش رو باشد.

سرهنگ قهرمان عیوضلو روز شنبه در حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با بین اینکه لازمه بسیجی بودن، بصیرت افزایی و معرفت افزایی است، اظهار کرد: بسیج باید حقایق را در جامعه بازگو و پیش رو در جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکجا بسیج مقتدرانه حضور یافته، جبهه کفر فرصت عرض اندام نداشته است، افزود: بسیج تابلویی از رشادت‌ها، ایثار، اخلاق، جان‌فشانی و همچنین اقدام به موقع و بی منت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: امروز بسیج در حوزه‌های مختلف و در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد آماده نقش آفرینی و یاری رسانی به مردم و مسوولان است.

وی با بیان اینکه بسیج به طور جد باید در مسیر بصیرت افزایی گام بردارد، گفت: بسیج نه تنها خود بصیر است بلکه خود باید بصیرت‌ده نیز باشد.

عیوضلو بسیج را یاری‌گر ولایت توصیف کرد و یادآور شد: بسیج همواره به صورت جهادی عمل کرده و در زمان دفاع مقدس با دستان خالی از ولایت، میهن و ملت ایران دفاع کرد.

وی تاکید کرد: امروز بسیج در همه صحنه‌ها حضور آگاهانه دارد و بی تردید در هر کجا که مومنان حضور یافته‌اند، شیطان صحنه را خالی کرده است.

برگزاری یک هزار و ۶۴۰ برنامه در هفته بسیج

سرهنگ عیوضلو با اعلام اینکه هفته بسیج امسال ۴۰ برنامه مادر در سطح شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: در قالب این ۴۰ برنامه مادر بیش از یک هزار و ۶۴۰ برنامه دیگر اجرایی می‌شود.

وی گفت: نشست روشنگری و بصیرتی، کارگاه آموزشی آسییب‌های اجتماعی، تشکیل حلقه‌های صالحین، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات ورزشی و فرهنگی، پویش نذر خون، افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت زدایی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های برگزاری در هفته بسیج امسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.