اجرای ۴۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی عمرانی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در خوی

فرمانده سپاه خوی گفت: ۴۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ورزشی درقالب ۴۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در خوی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه خوی امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به موضوع بسیج و جایگاه آن در جامعه و فعالیت آن اشاره کرد و گفت: بسیج یک موهبت الهی ومعراج اندیشه اسلامی بود که به مردم هدیه شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج را بسیج آئینه ملت ایران است افزود: امسال تمامی برنامه‌های هفته بسیج در راستای تحقق بیانیه کام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه خوی با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۴۱۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان در این شهرستان اجرا می‌شود، ۵۰ نشست‌ بصیرتی، ۲۰ یادواره شهدای بسیجی، اجتماع دختران بسیجی حاج قاسم، ۲۰ مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف، اهدای جهازیه به نوعروسان، بهره برداری از طرح‌های عمرانی، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام کاروان‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، دیدار با روحانیان شیعه و سنی، تجمع بزرگ بسیجیان، کارکاه‌های سبک زندگی اسلامی و برگزاری مسابقات فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خوی اعلام کرد.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی هم بسیج و تفکر بسیجی را ضامن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دانست و گفت: امروز بسیج و تفکر بسیجی در سنگر خدمت به مردم وخلق خدا به الگویی والا تبدیل شده است.

وی ترویج گفتمان‌های ولایت را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی بسیج در هفته بسیج اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.