روایت سیاه‌ترین خیانت دولت پهلوی در مستند «داستان یک جدایی»

مستند سینمایی «داستان یک جدایی» با محوریت تجزیه بخشی از خاک ایران در دوران پهلوی، امشب ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

مستند «داستان یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی روایتی دست اول از سیاه‌ترین خیانت دولت پهلوی در گفتگو با افراد درگیر در این ماجرا است که به واقعه مهم تجزیه بحرین از خاک ایران می‌پردازد.

مصطفی شوقی و ابوذر کریمی (نویسنده)، محمد ثقفی (تدوینگر)، هادی بهروز (تصویربردار) و محمد شکیبانیا (مصاحبه‌های خارجی) از دیگر عوامل مستند «داستان یک جدایی» هستند که امشب به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اگه طبق یک برنامه منظم ومنسجم سعی بشه تاریخ ایران برای مردم بخصوص جوانها گفته بشه ان شاالله گره های بعضا کور ذهن اونا باز خواهدشد،،تاریخ ایران پراز خیانت اجانب ودشمنان داخلی وخارجی هست،،،وانقلاب بزرگ ایران پر از دستاوردهایی هست که خیلی ها از هر دوی این ها بیخبرن،،،به امید سربلندی ایران قدرتمند وطول عمرباعزت وسلامت برای رهبرعزیزم،،،درسایه لطف الهی زنده وپاینده تا طهور یگانه منجی عالم،❤️❤️❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر پهلوی و مرگ بر انگلیس مرگ بر خائنین
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۸:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
برای آذربایجان شمالی هم یه همچین چیزی بسازید تا علی اف متوجه بشه اون سرزمین مال ایرانه و طی یه قراداد 200ساله قرار بوده از این جدا باشه الان 200سال گذشته دیگه پس قانونا جز سرزمین ایران و علی اف به زور سر قدرت
آخرین اخبار