معاون راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛

لکه گیری و روکش آسفالت ۴۵۰ کیلومتر از راه های آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در ۸ ماهه گذشته خبر داد.

حبیب خوش فطرت  اظهار کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان شامل بزرگراه و راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی لکه گیری و روکش شده است.

وی افزود: ۱۹۴.۱۳ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، ۵۳.۸۶ کیلومتر راه فرعی، ۳۶.۹ کیلومتر راه روستایی و ۱۶۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت نیز به صورت امانی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در استان انجام شده است.

خوش فطرت از پروژه‌های مهم لکه گیری و روکش آسفالت در راه‌های اصلی به اجرای ۲۲ کیلومتر آسفالت گرم در محور شاهین دژ - تکاب، اجرای ۱۹.۵۷ کیلومتر آسفالت گرم، ۱۳ کیلومتر لکه گیری و ۶ کیلومتر ماسه آسفالت در محور ارومیه - سرو، اجرای ۳.۸۵ کیلومتر آسفالت گرم در محور خوی - چالدران، اجرای ۱.۴ کیلومتر آسفالت گرم در محور نقده - محمدیار و اجرای بالغ بر ۱۳.۵ کیلومتر آسفالت گرم و ماسه آسفالت در محور ارومیه - سلماس (باند رفت فرودگاه - نوشین شهر) اشاره کرد.

وی از مهم‌ترین پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای روستایی نیز به لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی کسیان در شهرستان ارومیه به طول یک کیلومتر، محور روستایی نوبار - رحیم خان - شهرکند در شهرستان بوکان به طول ۱۴ کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی بولاماج - بایرام کندی - دیزج هریک - فنایی به طول ۶ کیلومتر در شهرستان خوی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.