استمرار آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

طی دو روز آینده با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت بویژه کرج، تهران، تبریز، اراک، اصفهان و مشهد آلودگی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

امروز در برخی مناطق شمال غرب غرب، ارتفاعات و داشته‌های البرز مرکزی شمال خوزستان لرستان شمال کهگیلویه و بویراحمد ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش بصورت برف و در شمال خوزستان رعد و برق دور از انتظار نیست.

پنجشنبه در جنوب غرب کشور و مناطقی از اصفهان، شمال فارس و بوشهربارش پراکنده ادامه خواهد داشت. بعد از ظهر جمعه در استان‌های بوشهر، فارس، غرب کرمان و یزد، غرب اصفهان و شرق چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار‌های پراکنده و خفیف انتظار می‌رود. همچنین در سواحل گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.


شنبه بارندگی در این مناطق ادامه خواهد داشت همچنین در استان هرمزگان و تنگه هرمز ابرناکی رگبار باران گاهی رعدوبرق و در گیلان و مازندران بارش باران و در ارتفاعات البرز مرکزی و استان زنجان و قزوین باران و برف رخ میدهد.

یکشنبه در شرق کرمان و هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر وزش باد و رگبار پراکنده رخ میدهد.

گفتنی است طی دو روز آینده با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت بویژه کرج، تهران، تبریز، اراک، اصفهان و مشهد آلودگی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار