در گفت‌ و گو با باشگاه‌خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کار گرافیکی سینماحقیقت در کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد

مدیر اجرایی سینما حقیقت گفت: کار اجرایی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت با حدود ۱۱ تیم چاپ و نصب در کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد.

شانزدهمین جشنواره مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از بیستم تا بیست و پنجم آذر ماه در پردیس سینمایی ملت درحال برگزاری است.

علیرضا سلیمانی مجری گرافیکی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت در خصوص المان‌هایی که در طراحی بنر‌ها و محیط جشنواره در نظر داشتند؛ گفت: طراحی گرافیک محیطی جشنواره را آقای دوایی گرافیست جشنواره و مدیر هنری جشنواره تحت نظر و صلاح دبیر حمید مقدم دبیر جشنواره انجام دادند و ما فقط مجری بودیم و فضا سازی‌هارا انجام دادیم.

او ادامه داد: نکته‌ای که در رابطه با این موضوع مطرح هست این است که قرار بود رنگ‌های سازمانی و لوگوی این جشنواره که همه دوستان و مستندسازان آن‌ها را می‌شناسند، در محیط گرافیکی لحاظ شود و آن زیبایی بصری و محیطی که قرار است در جشنواره اتفاق بیوفتد و فضا را برای مستندسازان دلپذیرتر و گرم‌تر کند اتفاق بیوفتد که به لطف خدا این اتفاق افتاده است.

سلیمانی افزود: از این رو هنگامی که نظر دوستانی که در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند را می‌پرسیم؛ نمره قبولی را از آن‌ها دریافت می‌کنیم.

مجری گرافیکی محیطی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت گفت: پروسه گرافیکی محیطی جشنواره نیازمند جلسات متعدد با دبیر، مدیر هنری و ستاد اجرایی جشنواره است. اگر بخواهیم بگوییم که اولین قرار اجرای این اتفاق در دوره شانزدهمین سینماحقیقت کی هست؛ بر می‌گردد به حدود سه ماه قبل که جلسات هماهنگی، برنامه‌ریزی و اتاق فکر جشنواره شکل گرفته و این‌ها بررسی شده است.

به گفته سلیمانی، مرحله اجرایی جشنواره سینماحقیقت در کمتر از ۴۸ ساعت با همکاری ۱۱ تیم چاپ و نصب اتفاق افتاده است. به دلیل حجم گستره گرافیک محیطی که اجرا شده است و در واقع نکته‌ای که دبیر محترم این جشنواره تاکید داشته‌اند رعایت زیبایی و همه اصول طراحی آن بوده است که در کمتر از ۴۸ ساعت و در مجموع با چیزی حدود ۲۸۶ ساعت نفر کار انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.