آغاز ساخت سه مدرسه خیرساز در سیرجان

فرماندار سیرجان گفت:خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در شهرستان داشته‌اند.

عملیات اجرایی سه مدرسه خیر ساز در سیرجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار ویژه سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

علی یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان در حاشیه این مراسم با قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان انجام شده است که نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در شهرستان  داشته است.

او بیان کرد: بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس هنوز هم چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد و این حضور و همراهی خیرین مدرسه‌ساز در کنار دولت مایه دلگرمی معلمان، دانش‌آموزان و مسئولین دستگاه تعلیم و تربیت است.

فرماندار ویژه سیرجان افزود:دو مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در روستای فخرآباد با زیربنای هر کدام ۱هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به همت خانواده زنده یاد حاج هیبت الله لری‌گوئینی و با مشارکت اداره نوسازی مدارس استان احداث خواهد شد.

او تصریح کرد:همچنین کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیرساز اشرف یونسی در شهر سیرجان در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با کمک خیر گرانقدر اشرف یونسی به زمین زده شد.

برچسب ها: مدرسه ساز ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار