آغاز بازسازی و نوسازی ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازسازی ۲۸ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ مشهد در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی آغاز شد.

علی یزدانی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با مساعدت و کمک سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و طی شدن مسیر قانونی و اداری، ۲۸ دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۴ که به علت فرسودگی از چرخه عملیاتی خارج شده بودند و یا دچار نقص فنی متعدد می‌شدند جهت شروع بازسازی کامل به شرکت طرف قرارداد ارسال شد.

او افزود: در مجموع برای ۲۸ دستگاه آمبولانس به جهت بازسازی هماهنگی لازم انجام شده است و این مرکز در صورت تامین اعتبارات کافی می‌تواند سایر آمبولانس‌های فرسوده را بازسازی نماید که نقطه عطف بزرگ در افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد زیاد ماموریت‌های شهری و ترافیک سنگین، گرانی و نبود قطعات مصرفی و همچنین تحریم‌های ظالمانه و عدم امکان واردات آمبولانس به کشور از عوامل فرسودگی آمبولانس‌ها به شمار رود.

یزدانی ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در بازسازی آمبولانس‌ها بیان کرد: هر آمبولانس اورژانس روزانه به صورت میانگین به ۱۵ بیمار اورژانسی خدمات ارائه می‌نماید و مشارکت خیرین در امر بازسازی آمبولانس‌های اورژانس باعث ارائه خدمت به تعداد بیشتری از بیماران و نیازمندان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار