ورزشکاران متعلق به همه ملت هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربابجان غربی گفت: ورزشکاران ایران اسلامی، مدال آوران و قهرمانان متعلق به همه ملت بزرگ کشورمان هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با قهرمانان ورزشی، مدال آوران و روسای هیئت های ورزشی که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه برگزار شد، گفت: یک ورزشکار و قهرمان ملی فقط متعلق به خودش، خانواده اش و مردم شهرش نیست، بلکه متعلق به همه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ادامه داد: کاستی هایی در همه عرصه های از جمله ورزش نیز وجود دارد، ولی باید بر مشکلات غلبه کرد، چون ایمان داریم، فروغ روشنایی، پیروزی و گشایش افتصادی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه افق روشنی توام با اقتدار، عزت و صلابت را در پیش رو داریم، اضافه کرد: ما ملت ایران مرد مبارزات سخت هستیم، امروز در سراسر جهان هر کس نام پوریای ولی را می شنود، سرسختی، صلابت، مردم داری و مودت به ذهنش خطور می کند، ما در تاریخ ورزش خود غلامرضا تختی داریم و تختی ها پرورش خواهیم داد.

سردار شهسواری عفت زنانه، غیرت مردانه و عزت ملی را کلیدواژه های موفقیت در همه عرصه های بین المللی از جمله ورزش دانست و گفت: هدف از ورزش یک هدف نهایی و غایی است و آن اعتلای روح و روان می باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هر یک ورزشگاهی که باز می شود، بدون تردید در یک بیمارستان بسته می شود، چون منشا همه آسیب های اجتماعی غفلت از ورزش است.

وی ادامه داد: ورزش قهرمانی روح مردم داری و کار جمعی و تیمی را به جامعه اسلامی تزریق می کند، کما اینکه بر این باور هستیم یک ورزشکار فقط به خودش متعلق نیست، بلکه متعلق به سراسر ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: یک ورزشکار برای اینکه به اهداف خود در سطح کلان دست پیدا کند، رنج های زیادی را متحمل می شود ولی علم را نباید بر زمین بگذارد، جامعه ما لایق بهترین ها بوده، مردان غیور، زنان عفیف، سرزمین پهناور، تاریخ چندهزارساله و طبیعت بکر دارد، پس می توانیم به قله های رفیع برسیم.

شهسواری اضافه کرد: همه سالن های ورزشی که بسیج ساخته است، طبق ابلاغی که انجام داده ام، باید در اختیار کل مردم قرار گیرد و در انحصار سپاه و بسیج نیست.

وی بر لزوم افزایش تلاش و پیگیری ها برای ارتقای ورزش آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: استان ما سرمایه های بی بدیلی دارد که باید به فعلیت درآید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به فرا رسیدن ۹ دی نیز اشاره کرد و گفت: این روز یادآور بصیرت ملی، ایستادگی و مقاومت ملتی است، که با همه توان مقابل دشمنان خود ایستادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.