شهروندان انگلیسی در بحبوحه بحران انرژی در اروپا تلاش می‌کنند لوازم برقی کم مصرف را خریداری کنند.

به گزارش فایننشال تایمز به نقل از خرده فروشان، خریداران انگلیسی در تلاش برای کاهش قبوض انرژی در بحبوحه تشدید بحران هزینه‌های زندگی در این کشور، لوازم برقی کم مصرف را خریداری کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای دستگاه‌هایی مانند سرخ‌کن‌های کم مصرف بدون روغن و ماشین‌های لباسشویی کم مصرف و همچنین عایق‌های زیر شیروانی را برای خانه‌های خود انتخاب می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


فروش سرخ‌کن‌های کم مصرف تاکنون ۴۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، در حال حاضر ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار سرخ کن در هفته فروش می‌رود اما در مقابل فقط در حدود یک هزار تا ۲ هزار دستگاه در مدت مشابه سال ۲۰۲۱ فروش رفته است. فروش مایکروویوها جایگزین ارزان تری برای فرهای گازی هستند.

به گفته «اندرو گوسیج» مدیر عامل خرده‌فروش لوازم خانگی آنلاین و عرضه‌کننده محصولات نهایی، خرده‌فروشان برای خرید موجودی سرخ‌کن‌های کم مصرف «التماس» کرده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ بحران هزینه‌های زندگی مردم انگلیس با تورم فزاینده و افزایش سرسام آور قبوض انرژی تشدید شد و این مسئله به کسب و کار‌های کوچک آسیب‌های متعددی وارد کرد.

شبکه سی‌سی تی‌وی گزارش داد نرخ تورم در انگلیس در ماه‌های اخیر حدود ۱۰ درصد در نوسان بوده است، در حالی که هیچ نشانه‌ای از پایان بحران انرژی همزمان با تداوم درگیری‌ها در اوکراین مشاهده نمی‌شود و مردم با زمستانی تلخ دست و پنجه نرم می‌کنند. قیمت اقلام اساسی در انگلیس همچنان در حال افزایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۲ دی ۱۴۰۱
یکجوری درباره بدبختی کشورهای دیگه صحبت می کنید انگار تو ایران گاز هست برین صنایع استخر ها و جاهای دیگرو ببینین گاز ندران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ دی ۱۴۰۱
لطفا بدبین نباشید . ما گاز داریم خیلی هم زیاد داریم ولی زیر زمینه
آخرین اخبار