برگزاری مراسم سومین سالگرد سردار دلها در نظرآباد

سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سیمانی در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سیمانی که با حضور خانواده های شهدا،ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن فلق شهر نظرآباد برگزار شد ،حاج مرتضی طاهری از مداحان اهل بیت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت و حاضران‌ در غم از دست دادن سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختند.
 
سردار مسجدی مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت به تبیین زندگی و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و‌ گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی و امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شد.
 
او گفت : شهید عزیز ما به دنبال اعتلای انقلاب اسلامی بود و هم اینکه ایران را حرم می‌دانست، حاج قاسم و همرزمان شهیدش به شهدای مدافع حرم معروف هستند، اما او ایران را هم حرم می‌دانست و معتقد بود اگر ایران ما آسیب ببیند، خیلی از حرم‌ها آسیب خواهند دید.
 
اما این مراسم یک مهمان ویژه هم داشت،پیکر شهید گمنامی که از معراج شهدا آمده بود و زینت بخش مراسم سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.
 
پیکر این شهید گمنام بعد از مراسم برای وداع به شهرستان اشتهارد و سپس ،در روز وفات حضرت ام البنین در محل سازمان فنی حرفه ای استان البرز در شهرستان کرج به خاک سپرده خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.