جلسه تعاملی پلیس زرند با اصناف

فرمانده انتظامی شهرستان زرندگفت: تا زمانی که امنیت در جامعه وجود نداشته باشد همواره در امور اقتصادی با مشکل روبه رو هستیم.

سرهنگ صمدالله ترابی در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی و اصناف که با حضور رئیس اتاق اصناف شهرستان و سایر مسئولان صنفی در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان زرند برگزار شد، با بیان اینکه اصناف همواره از معتمدان پلیس و مردم به شمار می‌آیند گفت: این افراد می‌توانند در بحث ایجاد امنیت و نظم کمک شایان توجهی به نیروی انتظامی داشته باشند؛ زیرا تا زمانی که امنیت در جامعه وجود نداشته باشد امور اقتصادی نیز خالی از مشکل نیست.

او افزود:اصناف و بازاریان امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی حضور تاثیرگذاری دارند و سهم عمده‌ای در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌توانند ایفا کنند.

سرهنگ ترابی افزود: رونق و شکوفایی و فعالیت اصناف و اماکن موید اقتصاد پویای یک جامعه است بازار و اصناف در حقیقت از فعال‌ترین و پویاترین مراکز شهری هستند .

فرمانده انتظامی شهرستان زرندبیان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی بازاریان از جبهه‌های حق علیه باطل همه موید این مهم است که بازاریان قشر پویا، فعال و تاثیرگذار جامعه ما هستند.

  اوافزود: با توجه به اهمیت، حساسیت و جایگاه والای بازاریان و اصناف در مسائل مختلف جامعه و پیشرفت و تعالی مردم همواره بازاریان مورد حمایت و پشتیبانی پلیس بوده اند و قوای انتظامی خود را مکلف به حمایت و تامین امنیت و آرامش و آسایش خاطر بازاریان می‌داند تا در سایه این امنیت و آرامش بتوانند فعالیت کنند.

سرهنگ ترابی اظهار کرد: پلیس امنیت مسئولیت تأمین امنیت و رسیدگی به مشکلات را برعهده دارد؛ اما باید با ساماندهی این موارد به ایجاد نظم در شهر کمک کنیم، ما مخالف کسب و کار افراد نیستیم، اما معتقدیم که باید با ساماندهی در این زمینه شرایط را برای توسعه اقتصادی در شهرستان زرند فراهم کرد.

برچسب ها: بازاریان ، کسب وکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار